Düzce

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
daha bi çok güzel yaylalarımız vardır ziyaretiniz için teşekkürler

ohhooo ne karşıladınız ne uğurladınız...:p


ama gerçek olan şu ki...Düzceli arkadaşlar kask takmıyorlar...otoyolda çok sakat sağdan soldan vızır vızır araclar çıkıyor...korktum ben merkez trafiğinden...:pale:

Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
mete_han, buraki77+, denizcimuzaffer+


Çılgın üçlü aynı topiktee...savulun bakemmm...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
yaw kardeşim bu adamlar bu işin hakkını veriyoooo

gezmek diye buna derim ben
aynen öyle

abicim elimnize sağlık... yayla ve şelale manzaraları müthiş:cat: allah yolunuzu açık etsin..

bu arada mete_han abi de yapmış yapacağını:queen: boş çimenleri bulunca yatıvermiş!:cherry:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
enduro aşkım depreşti bu fotoğrafları görünce...


Bi de çok sevdiğim bir abimin r1200 adventure'ünü görünce aman tanrım...Ama malum öğrenci insanı :) Enduronun yanına bir de ikinci motor lazım şehiriçi için :)

Ben misal o toprak sulu yollara cıbırımı sokmam.İlk aldığım gün soktum o da görkem karambole getirdi :)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Gezi çok güzel''di'' taki füreği görene kadar abicim ne işi var o hormonlu pandanın orada yemiş kurutmuştur ortalığı
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
enduro aşkım depreşti bu fotoğrafları görünce...


Bi de çok sevdiğim bir abimin r1200 adventure'ünü görünce aman tanrım...Ama malum öğrenci insanı :) Enduronun yanına bir de ikinci motor lazım şehiriçi için :)

Ben misal o toprak sulu yollara cıbırımı sokmam.İlk aldığım gün soktum o da görkem karambole getirdi :)

heheeh, ben de şunu anladım ki, foresight ile off-road yapılabiliniyormuş:queen: TEM de dolu bagaj iki kişi 140 da gördüğüne göreeee, daha ne bekliyoruz ki:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gezi çok güzel''di'' taki füreği görene kadar abicim ne işi var o hormonlu pandanın orada yemiş kurutmuştur ortalığı

senin gittiğin gezileride gördük HİBİNYO...Cem Yılmazın Hokkabaz gibi maymuna vermişin kendini karizma yapcam diye...biz en azından doğlaız hormonsuz...neysek oyuz işte...paçaları sıvamışız paşam...sen olsan karizma yapcam diye bıyığın sakalın oynamasın diye 500 takla atardın...:p


herşey işte karizma değil...bazen doğal olucan...adamışın kendini badi buldinge...başka nümeron yok...testesteronu bakkalda kiloyla satmıyorlar he...:queen:sonra arasın bak bu günlerini...:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi bu ne ya böyle.gelde adanada dur:pr:
yorum yapmakla bitmeyecek güzellikler
tek kelime SÜPER
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Bu arada dün tv de izledim yayla evleri 50m'2 lik olanları 2 oda salon herşey dahil (ev eşyaları beyaz hariç) 25000YTL+KDV prefabrik için bence pahalı ama sapancadan ileride bir yerde arsa alıp prefabrik ev yapmak benim de de düşüncem bu arada o gördüğünüz yayla evi kiralık hafta içi 125 YTL

Eee havalar bozmadan tekrar gezsek oraları ya da kuzeyini karadeniz sahilini
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaavvv, nerelere götürdüm sizi doymadınız gezmelere :mrgreen:
Acaip pilanlar pilanlıyom, habarınız ola:cat: Cevval kardeşlerim benim:rendeer:
İnsanın bööle kardeşleri olmalı yaaa, bir tel yeter harekete geçmeleri için:rendeer: sevgilerimizi yolluyoruz.
Nasıl diyor ingilişler: Hard drivers:cat::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu arada dün tv de izledim yayla evleri 50m'2 lik olanları 2 oda salon herşey dahil (ev eşyaları beyaz hariç) 25000YTL+KDV prefabrik için bence pahalı ama sapancadan ileride bir yerde arsa alıp prefabrik ev yapmak benim de de düşüncem bu arada o gördüğünüz yayla evi kiralık hafta içi 125 YTL

Eee havalar bozmadan tekrar gezsek oraları ya da kuzeyini karadeniz sahilini

tayfa emir ve görüşlerine hazırdır komutanım....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst