Düzce

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hem acıktım, hem köpek sevesim geldi, hemde gezesim. :pale: Gecenin bu vakti üçü de imkansız, bu bana yapılır mı Muzaffer abi :salut:

Çok güzel fotolar, tek tek baktım... :rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Mete son dakikada geleceğini söyledi, planlanmış işlerimiz nedeniyle görüşüp tanışamadık.
Ha, aile ortamınız mı ne varmış, Mete'ye selam ediyorum.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Çok güzel yerleri gezmişsiniz.resimler için elinize sağlık gönlümüzü açtınız
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Mete son dakikada geleceğini söyledi, planlanmış işlerimiz nedeniyle görüşüp tanışamadık.
Ha, aile ortamınız mı ne varmış, Mete'ye selam ediyorum.

Sereye Bey,
Metehan sizden şevkle bahsetti ve bizde tanışmak istedik, ancak düğün dernek ve koşturmaca ile geçiverdi zaman. Saygılarımızla:)
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Bir sonrakilerinde görüşebilmek dileklerimle.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Çok güzel yerleri gezmişsiniz.resimler için elinize sağlık gönlümüzü açtınız

teşekkürlerimizi sunarız Enginn Bey. Bir dahaki gezide beraber oluruz işallah:rendeer:

MT katılımcıları, o kadar güzel ve çok foto var ki, bıgün 3 saat uğraşıp sadece bunları yükleyebildim:p
Teşekkürlerimizi sunarız :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
yaaaa çokk teşekkürlerrr gerçekktennn mükemmel yerlerrr, paylaşımm harikaaaa, inşallahh bendeee birr günn o taraflarıı dolaşacağımmm, handros'ada bayıldımm ençokdaa "bir adet uçan panda":cherry::cherry::cherry:...... harikasınız Allah keyfinizi mutluluğunuzu bozmasınnn selamlarrr...saygılarrr...:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
denizci tebrikler
son zamanlarda gördüğüm en iyi gezi
sebebi ise fotolara bakıp açıklamaları okurken sanki geziyi yaşamış gibi hissettim
teşekkürler sana eline sağlık, handronunda kattığı neşeyi unutmamak lazım
ellerinize kollarınıza tekerlerinize sağlık..!:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çok güzel gezmişsiniz diyeceğim ama ben de oradaydım hah ha!!!



Bu geziyi düzünleyen Denizci ailesine müteşekkirim harika bir haftasonu geçirdik Saolasın MUZO, bu arada sevgili metehandronun yayla fotoları bir başka olmuş:cat::rendeer::cat::rendeer:


efet katılıyorum...iyi gezmişsiniz valla...şimdi sankim ordayım...bu saatte oralar ne gader gorgunc olur demi...düşünsenize Blaır Cadısı gibi...kendi kendimize korkarız...hayır bi gece yatılı kalcaz orda Düzcede tarihinde görülmemiş vakalar yaşanacak...

Ertesi gün yerel gazetelerde manşet...Düzce Yaylalarını ayılar bastı...:queen:


Şehrimize gelen panda uzaktan atası ayılar tarafından ilgii uyandırdı...:pPandos Metosu görmek isteyen Düzce Orman ayıları yaylayı istila ederek........:p


yav manyak güzeldi desem çokmu yeni nesil lugatı veya argo olur...psikopat güzeldi...dehşet güzeldi...hayatımda yaptığım en renkli gezilerden biriydi...

Muzo ve Zevceleri Eylem Hanımefendiye...

Burak ve Zevceleri Jasmine Hanımefendiye...katılımlarından ve paylaşımlarından dolayı...


en içten duygularımla teşekkür ediyorum...herşey 4/4 lüktü...eşsizdi... :rendeer:

Mete son dakikada geleceğini söyledi, planlanmış işlerimiz nedeniyle görüşüp tanışamadık.
Ha, aile ortamınız mı ne varmış, Mete'ye selam ediyorum.


Abi gecenin 10.30 unda Kalıcı Konutlarda adres arıyordum...sana ulaşamadığım için özür dilerim...bende dıdısının dıdısıydım orda...misafirin misafiriydim yani...gecenin bir saati ne konuk olduğum yere ne sana zahmet vermek istemedim...ertesi günde köye geçince kendimizi dağlara verdik...Düzce bereket ovasıymış...bunu anladım...yahu insanlar burada nasıl yaşar dediğim o günkü ziyaretden(seni) sonra köy ahalisini görünce işte Cennet burasıdır herhalde dedim yeryüzünde...


Muzo abi fotolar için sağol...
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
paylaşım için teşekkürler. aklıma üç soru takıldı bunları okurken..

1. O bozuk yollarda gitmek zor olmadı mı?
2. Metehan abiyi eşantiyon olarak mı gezdiriyorsunuz? :p
3. Muzaffer abi senin lakabın neden motosikletçi değil de denizci? :queen:

Şunu öğrendim şimdi
Bir şehre gitmekle
O şehri gezmeyi bilmek arasında çok fark var :)

gerçekten de öyle... o şelaleyi nerden buldunuz allah aşkına? o ahşap evler... o kapalı havada yeşilliğin içinde daracık yollar, tatlı virajlar, toprağın kokusu burnuma geldi walla :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
paylaşım için teşekkürler. aklıma üç soru takıldı bunları okurken..

1. O bozuk yollarda gitmek zor olmadı mı?
2. Metehan abiyi eşantiyon olarak mı gezdiriyorsunuz? :p
3. Muzaffer abi senin lakabın neden motosikletçi değil de denizci? :queen:



gerçekten de öyle... o şelaleyi nerden buldunuz allah aşkına? o ahşap evler... o kapalı havada yeşilliğin içinde daracık yollar, tatlı virajlar, toprağın kokusu burnuma geldi walla :p


bensiz uzun gezimi olur beyav...:pgezideki şebeklik ve bilumum ekşın benden sorulur...bir nevi animatör...gezi animatörü diyelim şuna...


ula bi yağmur başladıki sormayın he...:silent: saat 00.30 galiba...:pale:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
bensiz uzun gezimi olur beyav...:pgezideki şebeklik ve bilumum ekşın benden sorulur...bir nevi animatör...gezi animatörü diyelim şuna...


ula bi yağmur başladıki sormayın he...:silent: saat 00.30 galiba...:pale:

metehan abi, çoluğa çocuğa karışmış adamsın, ne şebekliği ne ekşını allah aşkına :queen: ortamdaki romantizmi bozuyorsundur şimdi sen, ona içerleniyorum :p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Muzo,tuttunkolumuzda çıkardın yaylaya bizide abicim.Eline sağlık.Geçen hafta Amasra,Alaplı,Akçakoca,Karaburun,Melenağzı.Karasu,vs. gibi bi dünya harika yeri gezip tek foto çekememiş olan benim yaptığımın yanında seninkini ayakta alkışlamak lazım.::biggrinn:thumleft::rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Muhteşemsiniz siz ya...:cat:
Benim doğduğum Sakarya'nın komşusu sayılır Düzce, ama gidip gezemedik oraları bir türlü. Akyazı ve civarında da burası gibi müthiş yerler var. Bir sonbahar gezisi niyetindeyim ben de.
Bu arada onca fotoğrafı üşenmeden yükleyen denizcimuzaffer üstat da bravoyu hakediyor doğrusu. Ömrünüze bereket.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Harika bir gezi olmuş. Sizlerde gayet keyifli ve mutlu geçirmişsiniz. Resimlerden öyle anladım... gezilerinizin devamını dilerim.... hoşçakalın :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bursa gezisi alternatifi olarak :p Başka zamana başka gezilerde görüşmek üzere...Çok güzel inanın çok farklı duygular içindeydim fotoğraflara bakarken.sanki karadeniz yaylaları gibi hava sisli hafiften yağmur her taraf su ve yeşillik...Kesinlikle gezilip görülmesi gereken bir yer...sanırım önümüzdeki yaz kamp yerlerimden biri olacak...Yavaş yavaş liste hazırlamaya başlayayım....
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
80
Çok güzel yerler, güzel bir gezi ve sevgi ve mutluluk dolu süper fotolar.
En kısa sürede ben de Adapazarı civarlarını gezmek istiyorum.
Saygılar,
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzel bir gezi çıkarmışsınız,fotolar harika,doğanın tadına varmışsınız.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
gerçekten çok güzel yerler. sizde tam eğlencenin doruğundaymışsınız.
metehan da gelmiş daha ne olsun. allah :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst