Mete son dakikada geleceğini söyledi, planlanmış işlerimiz nedeniyle görüşüp tanışamadık.
Ha, aile ortamınız mı ne varmış, Mete'ye selam ediyorum.
Çok güzel yerleri gezmişsiniz.resimler için elinize sağlık gönlümüzü açtınız
Çok güzel gezmişsiniz diyeceğim ama ben de oradaydım hah ha!!!
Bu geziyi düzünleyen Denizci ailesine müteşekkirim harika bir haftasonu geçirdik Saolasın MUZO, bu arada sevgili metehandronun yayla fotoları bir başka olmuş:cat::rendeer::cat::rendeer:
Mete son dakikada geleceğini söyledi, planlanmış işlerimiz nedeniyle görüşüp tanışamadık.
Ha, aile ortamınız mı ne varmış, Mete'ye selam ediyorum.
Şunu öğrendim şimdi
Bir şehre gitmekle
O şehri gezmeyi bilmek arasında çok fark var![]()
paylaşım için teşekkürler. aklıma üç soru takıldı bunları okurken..
1. O bozuk yollarda gitmek zor olmadı mı?
2. Metehan abiyi eşantiyon olarak mı gezdiriyorsunuz?
3. Muzaffer abi senin lakabın neden motosikletçi değil de denizci? :queen:
gerçekten de öyle... o şelaleyi nerden buldunuz allah aşkına? o ahşap evler... o kapalı havada yeşilliğin içinde daracık yollar, tatlı virajlar, toprağın kokusu burnuma geldi walla![]()
bensiz uzun gezimi olur beyav...gezideki şebeklik ve bilumum ekşın benden sorulur...bir nevi animatör...gezi animatörü diyelim şuna...
ula bi yağmur başladıki sormayın he...:silent: saat 00.30 galiba...ale: