Düzce

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
12
Süperr

HARİKA BİR GEZİ OLMUŞ,EMEĞİNİZE SAĞLIK ...BENİM MEMLEKETİM OLMASINDAN DOLAYI AYRICA BİR ZEVK ALDIM..FOTOLARDA GÖRÜNEN YERLERİN HEPSİNE GİTTİM AMA NE YAZIK Kİ ARABAYLA .. MOTORLA GİTMEYİ ÇOOK İSTERDİMM.. VALLA BAYILDIM ÇOOK GÜZEL OLMUŞ ÇOOOK...::thanks:::ressam::::ressam::::ressam::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi, çoluğa çocuğa karışmış adamsın, ne şebekliği ne ekşını allah aşkına :queen: ortamdaki romantizmi bozuyorsundur şimdi sen, ona içerleniyorum :p

yok dostum inan ki romantizmi benden öğreniyorlar...yani bu iri bedenin altında naif br kelebek yatıyor...:bounce:panda kelebeği...:p


benkaanda diyodur ki...aradınızda gelmedikmi...abi valla nası oldu anlamadım...


beni Düzceye gelmez sanmışlar...bu bir aile içi ziyaretdi aslında...buraki sen yinede çağır ayıp olmasın demiş sonra çenesinden kurtulamayız...neyse bide bakmışlar Mete Pandos 250 km yi 3 saatte katetmiş ve Kalıcı Konutlara damlamış...dumur olmuşlar tabi...bende köye misafir olmayı beklerken Düzce merkezde kalabalık bir aileye misafir olunca bayağı bir stres yaşadım...acaba yük olurmuyum diye...sağolsunlar ağırladılar....:rendeer:


hepsinden Allah hoşnut olsun....
 
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
32
harika bi gezi olmuş,harika manzaralar yakaşlamışınız,ben de gittim oralara ama fotolara bakınca daha bi eğlendim...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
gerçekten süper gezi olmuş ellerine sağlık fotoların dewamını bekleriz..:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
foruma katılıp memnun olan arkadaşlarım için ufak bir şey yapabilmek ne güzel:)

ancak 110 foto yükleyince sayfa bekle bekle açılmıyor yaavv:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Muzaffer Abi sizi esefle kınıyorum. İnsan bi haber verir dimi ama. :pr:
Mukemmel bi gezi daha kacmıs. bu bana yapılırmı be. Tam muhabbet kadrosu ve cok güzel bir mekan. Bir daha yaparsanız ve beni cagırmazsanız iki elim yakanızda haberiniz olsun :pale:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Muzaffer Abi sizi esefle kınıyorum. İnsan bi haber verir dimi ama. :pr:
Mukemmel bi gezi daha kacmıs. bu bana yapılırmı be. Tam muhabbet kadrosu ve cok güzel bir mekan. Bir daha yaparsanız ve beni cagırmazsanız iki elim yakanızda haberiniz olsun :pale:

cerrahi kardeşim, düğün telaşesi olduğu için pek bir kimseyi davet edemedim:pale: Ama buralara bir daha gideceğiz ve o zaman elbette beraberiz:cat::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Muzaffer Abi sizi esefle kınıyorum. İnsan bi haber verir dimi ama. :pr:
Mukemmel bi gezi daha kacmıs. bu bana yapılırmı be. Tam muhabbet kadrosu ve cok güzel bir mekan. Bir daha yaparsanız ve beni cagırmazsanız iki elim yakanızda haberiniz olsun :pale:

birader grup ağası klan reisi olaraktan bu işler bana sorulur...grup üyeliği için belli bir miktar alıyoruz...USD oluyor ödeme...:bounce::pbi test sonra sözlü imtihandan sonra belki....:wiinkk:


tamammı şekerimm....:bounce:SS cileri ne kadar sevdiğimi bilirsin zaten...öptüm...:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Vallah istemeden handronun ayaana basabilecek duruma gelmişim sitemeden:pale:
Cerrahi Kardeşim, Handro ya danış, o seni yönlendirecektir:p:p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
mete_han, ihsanhakan


vay abim takipteymiş...ihsanhakan abi valla benim bi suçum yok...iğfal edildim abi...darpla cebren ve hile ile oldu bu iş...burak ve muzoyu tanımam etmem...:queen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
mete_han, ihsanhakan


vay abim takipteymiş...ihsanhakan abi valla benim bi suçum yok...iğfal edildim abi...darpla cebren ve hile ile oldu bu iş...burak ve muzoyu tanımam etmem...:queen:

Ben anlamam arkadaş öyle iğfale can kurban gibi poz vermişsin resimlerde:p

Muzo buralara bir gezi organize edip beni götürmezsen,o pırasa filizli hamur işi
ve o canım sucuklu yumurtalı domatesli kahvaltıyı tattırmazsan iki elim yakanda
bilmiş ol:queen::queen::queen:

gezi süper,resimler muhteşem,hepiniz sağolun:rendeer:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
44
Motosikletle böyle güzel yerleri gezmek motor sevdamı dahada artırıyor. Böyle güzel yerleri araba yerine motorla gezmek farklı bir şey olmalı imrenilecek bir şey
seneye bende böyle geziler yapmak istiyorum ve gezen arkadaşlarıda kuluyorum
 
Katılım
3 Şub 2005
Mesajlar
6
Hocam size pm atacaktım ama pm kutunuz dolmuş.O zaman buraya yazayım.

Yayla eviniz çok hoşuma gitti.Bu yayla evler tam olarak düzcenin neresinde?Ayrıca siz hazır mı satın aldınız yoksa yaptırdınız mı?

Bende sizin ki gibi bir yayla evi almak istiyorum.Fiyatları ne kadar oluyor bunların?

Cevaplarsanız sevinirim.İyi günler..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
denizcimuzaffer' Alıntı:
Bir adet Şelale Pandası:p

abi sendeki de ne cesaret; doğal ortamında oldukça saldırgan bir türdür. yoksam haberin yokmuydu, ucuz atlattın valla :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst