- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar,
Oncelikle kendimi tanitayim. Boylece bana uyun motor onermeniz kolaylasabilir. (umarim)
182cm boy, 71kg
Eski dag bisikleti yariscisiyim, eskiden az bir miktar akrobasi de, hizli arazi surusleri de yapardim, 2 teker dengem iyidir.
Eski kiz arkadasimin Honda CBF150'siyle, Izmir-Antalya'nin zirvesi Uyluktepe'ye 2 kisi + bagaj + gogusluge ek cantayla yol yapmis, ilginc bir adamim.
Halen 2 bisikletim var, aktif kullaniyorum, parcalarinda da uzmanim. Birinin sifiri +15.000TL, digerinin sifiri 6000TL eder. Bunu soylememin sebebi, kaliteli malzemeye onem veren secici bir tuketiciyim. Kullandigim amortisor Marzocchi, saniyorum bu durumumu ozetliyordur
Eskiden dag bisikletimle eskiden Istanbul-Izmir rotasini 1.5-2 gunde kat ederdim. Bisikletle 70-80km/s hizi gormek gunluk bir sey.(herif manyak cikti)
Bunca zaman motora gecemememin sebebi, duzenli yuksek gelirimin olmamasi, eskiden tum kazancimi bisiklete yatirmam ve artik farkindaligimin da artmasiyla, her gaza yuklenecegimde elestirdigimiz insanlari daha da zengin etme dusuncesinin engellemesinden dolayiydi.
Fakat Izmir'in kisin -5 dereceyi, yazin 40 dereceyi bulan hava kosullarinda, antrenman yapmadigim surede terlemeyi sevmeyen bana biraz daha konfor gerekiyor. Ayrica bazen kosu antrenmanina cikacagimda toplu ulasima bagimli kalmak istemiyorum, yedek kuru kiyafetimi cantasina koyabilecegim bir arac olmasi harika olurdu.
Yukaridaki bilgiler isiginda;
1) Cogunlukla sehiricinde, antrenman yapacagim yerlere beni ulastirmak uzere,
2) 2-3 ayda bir de baska sehirlerdeki yarislara gitmede kullanmak uzere, (2 kisi = toplam 145kg)
3) Mumkun olan en asgari satis fiyatina sahip ama buna ek olarak kullanirken de maliyeti asgari olacak (yakit tuketimi, bakim araligi ve maliyeti, vergisi vb)
4) Jant capi mumkun oldukca buyuk (17" ve uzeri)
5) Torku yuksek (Yer yer %26'yi bulan egime tirmanabilecek) hangi motorlari onerirsiniz?
Marka, kategori konularinda sinirlamiyorum. Cub olur, buyuk teker scooter olur, moped olur, touring olur, "racing haric" her tur olur)
2-5 yasinda 2.el iyi modellerden dusunebilirdim fakat kullanicilara/saticilara guvenemiyorum. Ustalara da guvenemiyorum. Bisiklet gibi degil ki, her seyini kendin tamir edebilesin. Bu yuzden, kisitli butcemle sifirlara yonelmek modelleri cok daha kisitliyor olsa da, aklim rahat olsun istiyorum. Benim icin kolay satabilecegim bir motor olmasi onemli degil. Beni uzun vadede tatmin etsin ve satmak zorunda kalmayayim.
RKS'nin sitesini hatim ettim, tam hosuma gitti, sikayetvar sitesinde bir suru sorunlu tuketicinin yorumunu okuyunca emin olamadim.
RKS Cafe 152, 7000TL, 11.1Nm, 17"
RKS Titanium 220, 8750TL, 15.5Nm, 17"
Aslinda favorim Mondial Bucaneer 250i oldu fakat https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ollarin-yeni-korsani-hediyeli-505047064/detay linkinde oldugu gibi, 0 km ama 2016 modeli bile 11.800TL fiyata sahip.
Katalog uzerinden verileri yorumlayabiliyorum, fakat kullanmis oldugunuz motosikletler uzerinden somut fikirlerinize acigim.
Tesekkurler.
Oncelikle kendimi tanitayim. Boylece bana uyun motor onermeniz kolaylasabilir. (umarim)
182cm boy, 71kg
Eski dag bisikleti yariscisiyim, eskiden az bir miktar akrobasi de, hizli arazi surusleri de yapardim, 2 teker dengem iyidir.
Eski kiz arkadasimin Honda CBF150'siyle, Izmir-Antalya'nin zirvesi Uyluktepe'ye 2 kisi + bagaj + gogusluge ek cantayla yol yapmis, ilginc bir adamim.
Halen 2 bisikletim var, aktif kullaniyorum, parcalarinda da uzmanim. Birinin sifiri +15.000TL, digerinin sifiri 6000TL eder. Bunu soylememin sebebi, kaliteli malzemeye onem veren secici bir tuketiciyim. Kullandigim amortisor Marzocchi, saniyorum bu durumumu ozetliyordur
Eskiden dag bisikletimle eskiden Istanbul-Izmir rotasini 1.5-2 gunde kat ederdim. Bisikletle 70-80km/s hizi gormek gunluk bir sey.(herif manyak cikti)
Bunca zaman motora gecemememin sebebi, duzenli yuksek gelirimin olmamasi, eskiden tum kazancimi bisiklete yatirmam ve artik farkindaligimin da artmasiyla, her gaza yuklenecegimde elestirdigimiz insanlari daha da zengin etme dusuncesinin engellemesinden dolayiydi.
Fakat Izmir'in kisin -5 dereceyi, yazin 40 dereceyi bulan hava kosullarinda, antrenman yapmadigim surede terlemeyi sevmeyen bana biraz daha konfor gerekiyor. Ayrica bazen kosu antrenmanina cikacagimda toplu ulasima bagimli kalmak istemiyorum, yedek kuru kiyafetimi cantasina koyabilecegim bir arac olmasi harika olurdu.
Yukaridaki bilgiler isiginda;
1) Cogunlukla sehiricinde, antrenman yapacagim yerlere beni ulastirmak uzere,
2) 2-3 ayda bir de baska sehirlerdeki yarislara gitmede kullanmak uzere, (2 kisi = toplam 145kg)
3) Mumkun olan en asgari satis fiyatina sahip ama buna ek olarak kullanirken de maliyeti asgari olacak (yakit tuketimi, bakim araligi ve maliyeti, vergisi vb)
4) Jant capi mumkun oldukca buyuk (17" ve uzeri)
5) Torku yuksek (Yer yer %26'yi bulan egime tirmanabilecek) hangi motorlari onerirsiniz?
Marka, kategori konularinda sinirlamiyorum. Cub olur, buyuk teker scooter olur, moped olur, touring olur, "racing haric" her tur olur)
2-5 yasinda 2.el iyi modellerden dusunebilirdim fakat kullanicilara/saticilara guvenemiyorum. Ustalara da guvenemiyorum. Bisiklet gibi degil ki, her seyini kendin tamir edebilesin. Bu yuzden, kisitli butcemle sifirlara yonelmek modelleri cok daha kisitliyor olsa da, aklim rahat olsun istiyorum. Benim icin kolay satabilecegim bir motor olmasi onemli degil. Beni uzun vadede tatmin etsin ve satmak zorunda kalmayayim.
RKS'nin sitesini hatim ettim, tam hosuma gitti, sikayetvar sitesinde bir suru sorunlu tuketicinin yorumunu okuyunca emin olamadim.
RKS Cafe 152, 7000TL, 11.1Nm, 17"
RKS Titanium 220, 8750TL, 15.5Nm, 17"
Aslinda favorim Mondial Bucaneer 250i oldu fakat https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ollarin-yeni-korsani-hediyeli-505047064/detay linkinde oldugu gibi, 0 km ama 2016 modeli bile 11.800TL fiyata sahip.
Katalog uzerinden verileri yorumlayabiliyorum, fakat kullanmis oldugunuz motosikletler uzerinden somut fikirlerinize acigim.
Tesekkurler.
Son düzenleme: