Ben de bilmiyorum işte sorun orada. Bizim yapacağımız göz kararı olur ancak, yani tam bilmeden ne desek boş.
Fakat ben supermotoların sürekli bu açılarda viraj aldıklarını zanetmiyorum, baktığım çoğu fotoğrafta da bunu gördüm, bir kaç supermoto viraj fotosu koyacaktım konu başlığının emsali gibi bir açı yakalayamadım o yüzden koymadım.
Viraja ne kadar hızlı girersen yatış açın o kadar artmalı değil mi? Bu durum da virajdan da o kadar hızlı çıkarsın e sport modellerin ivmelenme durumları da ortada bu durumda nasıl oluyorda super motolar asfalt ve virajlı pistte sport modellere üstünlük sağlıyor onu anlayamadığım için yazdım. Mutlaka bir bilen yazar..