Dünya Kadınlar Günü

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
kadınlar gununuz kutlu olsun butun kadınların
neden erkekler gunu yok duyenler cevap aslında hergun erkekler gunudur helede bekarsanız
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Dünya kadınlar günü kutlu olsun...

Onlar olmasa biz ne yapardık? Burada -ukraynada- kadınlar günü 3 gün kutlanıyor... Cumartesi-Pazar-Pazartesi tatil.
Ayrıca belirtmek isterim ki bu ülkedeki kadınlar bu günü hakediyor. Burada çalışan kesimin çoğunluğunu kadınlar oluşturuyor. Çöp toplayandan otobüs sürene , metroda jeton satandan metro kullanana , sokakta karda kışta sebze satandan yollarda yaprak süpürene , evde yemek hazırladıktan sonra akşama gece bekçiliğine gidene kadar hepsi kadın. Ve bu kadınların çoğunluğunu babanneler oluşturuyor. Genç kadınlar daha çok iş merkezlerinde ve mağazalarda çalışıyor. Burada yaşları 70-80 yaşlarındaki babanelerin (babuşka) sokaklarda çalışmak zorunda olduklarını gördükçe yine ülkemizdeki kadınlarımızın haline şükrediyorum. Kadınlarımıza iyi bakmamız gerekiyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Git bak benim asabımı daha fazla bozma. Sana mı kadın gibi davrancam lan, sen kimsin. Bi gün sizin gibileriniz yüzünden sitemden atılcam o olacak yani. Neyin gereksiz olduğunu senden mi öğreneceğiz. Hayatta "kadın eksikliği" duyan bütün erkeklerin davranış biçimi!!!!

kadın da war kız da. benim cinsel hayatımı sorgulama istersen.
;)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Git bak benim asabımı daha fazla bozma. Sana mı kadın gibi davrancam lan, sen kimsin. Bi gün sizin gibileriniz yüzünden sitemden atılcam o olacak yani. Neyin gereksiz olduğunu senden mi öğreneceğiz. Hayatta "kadın eksikliği" duyan bütün erkeklerin davranış biçimi!!!!

Bu gün biraz sakin ol... 1 saat daha sık dişini.... :bounce::bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bütün hanımefendilerin kadınlar günü kutlu, mutlu, sağlıklı, bol kazançlı olsun..:rendeer::rendeer:

abi tubiş aplamı kızdırmayın yavv..:bounce:

çok çabuk sinirleniyo..:farao::farao:

kızma ablam kızma onnar mannak bakma sen onnara..:p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
HeadbaNgeR benim asabımı daha fazla bozmadan şu topikten uzaklaşır mısın ?

Git bak benim asabımı daha fazla bozma. Sana mı kadın gibi davrancam lan, sen kimsin. Bi gün sizin gibileriniz yüzünden sitemden atılcam o olacak yani. Neyin gereksiz olduğunu senden mi öğreneceğiz. Hayatta "kadın eksikliği" duyan bütün erkeklerin davranış biçimi!!!!

niye gerginlik yaratıyorsun hayrola...bu tarz kelimeler yakışmadı sana tubiş...bi silkelen kendine gel...herkes bişeyler yazıyor...öncesini sonrasını bilmiyorum diyaloglarınızın ama bu olmadı...herkesin içinde artı veya eksi duygular olabilir...


sonucta birbirimize muhtacız gerçek olan bu...:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yav ha kadın ha erkek... Sonuçta bu dünyaya aynı amaçla gelmedikmi.... Onlar farklı yere biz farklı yere mi gidicez... Hepimiz aynıyız....

E aynıysak neyin kavgası bu?... Neyin günü.....:pr:

Bu arada F.Ürek de kutlayacakmı meraklar içersindeyim.... :queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
dünya kadınlar gününüz kutlu olsun :rendeer:
[YT]Rq6Nsu9B7Yk&eurl[/YT]

videoyu izleyin adüşünmek mi aklımdan bile geçirmem allah göstermesin :cyclopsan

Vidyo guzelmiş tesekkurler:)

Not1: Tuba olay cıkarmış gibi lanse etmeyin. mutlaka bilmediginiz birşeyler vardır..

Not2: Dunya kadınlar gununun anlamsız oldugunu dusunen erkekler!!! hepiniz gozumde koca bi ''0''sınız.. Mete Abi'nin yolladıgı ''window shopping'' vidyosuna da deginmeden gecemicem.. bu paragrafta bahsettigim erkeklerin o gonderdigin vidyodaki kadar parası olsa kac yazar?!?! pehh... ayrıca.. kadınla, parası icin evlenmek isteyen birsuru erkek de tanıyorum. bunun kadın/erkek olmakla ilgisi yok. senin o dedigin karaktersizlik.. ki... o da birsuru insanda mevcut.......
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Yav ha kadın ha erkek... Sonuçta bu dünyaya aynı amaçla gelmedikmi.... Onlar farklı yere biz farklı yere mi gidicez... Hepimiz aynıyız....

E aynıysak neyin kavgası bu?... Neyin günü.....:pr:

Bu arada F.Ürek de kutlayacakmı meraklar içersindeyim.... :queen:
evet tabi ki aynıyız kadın ve erkek eşittir.ama konu fatih ürek olunca hoooooooooooop dur derim. kimse onun gibi olmak istemez.:queen::queen::queen:eek:nun ne olduğu belli değil ki yaw:queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vidyo guzelmiş tesekkurler:)

Not1: Tuba olay cıkarmış gibi lanse etmeyin. mutlaka bilmediginiz birşeyler vardır..

Not2: Dunya kadınlar gununun anlamsız oldugunu dusunen erkekler!!! hepiniz gozumde koca bi ''0''sınız.. Mete Abi'nin yolladıgı ''window shopping'' vidyosuna da deginmeden gecemicem.. bu paragrafta bahsettigim erkeklerin o gonderdigin vidyodaki kadar parası olsa kac yazar?!?! pehh... ayrıca.. kadınla, parası icin evlenmek isteyen birsuru erkek de tanıyorum. bunun kadın/erkek olmakla ilgisi yok. senin o dedigin karaktersizlik.. ki... o da birsuru insanda mevcut.......

ya neden hemen heyecan yapıyorsun cezo...gözünde sıfırmış...mışmış...sende he...sizlere verilen değeri hepiniz daha iyi biliyorsunuz...sevgili olduğunuzda...eş olduğunuzda ..anne olduğunuzda hep sevgi saygı hürmet fedakarlık oluyor bunları biliyorsunuz...tamam karşılıklı ama yinede sevgiye boğuyoruz sizleri...bugün Dünya Kadınlar Günü değil...şimdi gözünde neyiz sence...:farao:demekki bir aptal günü önemsemediğimiz için diğer 364 gün boyunca 0 olacağız öylemi...

parası olan kadın sayısı benim çevremde pek yok...işina aslı senin çevrendede yok ama bunu istatistik olarak bize sunuyorsun...toplum genelinde kadınıda erkeğide ortanın altında...


senden bir zamanlar bişey rica etmiştim bana hayır demiştin işim var diye sallamıştın halen yarası derinlerde...yav bu hıp hop paralarını nasıl çevircez Türkçeye...ama ezbere değilde tabi argo anlamında ne kastediliyor gibi birşey..anlamak istiyorum ya...yapsana bi jest bana...her hafta benim sana yolladığım parçayı yorumlasan...uğraşmıyon belki tenezzül etmiyon ama çok isterim bunu...:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi ne alaka şimdi neden hortlattın..

tubişim şimdi arkadaş listendekiler onlıne olunca ana sayfadaki isimleri hemen farkediyosun ya...baktım cezo gelmiş...son mesajınada baktım bu mesaj...e bana az kitlemiş inceden...bende ona kitliyim babında...özel bişey yok yani...

şimdi cevap yazamasam ayıp olur...biliyon bunlar önemli şeyler...birine bişey yazdıysan mutlak cevap beklersin...:wiinkk:


lanet 8 martlar olsada sizler başımızın tacısınız...olmasada...:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
parası olan kadın sayısı benim çevremde pek yok...işina aslı senin çevrendede yok ama bunu istatistik olarak bize sunuyorsun...

istatistik olarak kimseye bise sunmadim. dedim ki, ben de kadınla parası icin evlenmek isteyen erkekler tanıyorum dedim. ve benim cevremde sıkı para kazanan kadınlar var. akraba,arkadas, vs. yalan sevmem, soylemem.


senden bir zamanlar bişey rica etmiştim bana hayır demiştin işim var diye sallamıştın halen yarası derinlerde...yav bu hıp hop paralarını nasıl çevircez Türkçeye...ama ezbere değilde tabi argo anlamında ne kastediliyor gibi birşey..anlamak istiyorum ya...yapsana bi jest bana...her hafta benim sana yolladığım parçayı yorumlasan...uğraşmıyon belki tenezzül etmiyon ama çok isterim bunu...:pale:

hıı... sen o hiphop parcayi ilk yolladıgında, beni forumda kızdırıp ole yollamıstın. bir de ustune ustluk sarkı bel altı argo sozcukler ve kufurler icerdigi icin kasıtlı olarak yolladıgını sandım, kibarca reddettim. ama merak ediyorum diyosan, yolla sen, haftada 1, cevirim sana.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu topakta polemik olmuş fekat ben kaçırmışım ekmeği :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
istatistik olarak kimseye bise sunmadim. dedim ki, ben de kadınla parası icin evlenmek isteyen erkekler tanıyorum dedim. ve benim cevremde sıkı para kazanan kadınlar var. akraba,arkadas, vs. yalan sevmem, soylemem.




hıı... sen o hiphop parcayi ilk yolladıgında, beni forumda kızdırıp ole yollamıstın. bir de ustune ustluk sarkı bel altı argo sozcukler ve kufurler icerdigi icin kasıtlı olarak yolladıgını sandım, kibarca reddettim. ama merak ediyorum diyosan, yolla sen, haftada 1, cevirim sana.


ben yalan söyledin dedimmi...neyse...

peki hıp hop parçalarının çoğu küfürlü...bir filtre olmasın mümkünse...

peki tercümenin ortasında "ulan ben bu zırva içinmi İngilizce öğrendim" deyip pes etme lütfen..:rendeer:

şimdiden teşekkür ederim...

pm atarım sana...yutube açılsın...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst