Dünya Kadınlar Günü

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Dünyadaki, MT'deki tüm hemcinslerimin KADINLAR GÜNÜNÜ kutluyorum... :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
teşekkürler tubiş bende senin ve tüm kadınlarımızın kadınlar gününü kutluyorum :rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Bende kadınlarımızın dünya gününü saygıyla kutlarım. iyiki varsınız :)
 
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
61
Bende kutlarım.... da erkekler günü niye yok, varda ben mi bilmiyorum :mrgreen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
bende tüm bayanların dünya gününü kutlarım özellik:rendeer:özellikle rusya bölgesi belirtmek isterim ahhhhh ahhhh onlarsız bi dünyaaaa olmazzzzz:queen:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
92
Sizsiz Bu Dünya Nasıl Olurdu Düşünmek Bile Istemiyorum Dünya Kadınlar Günü Tüm Hatunların Kutlu Olsun Umarım Yılın Bir Günü Değil Her Günü Hatırlanırsınız Gerçi Ben En Az Yılın 4 Günü Hatırlamak Zorundayım Yılbaşı, Doğum Günü, Tanışma Yıldönümümüz Ve Sevgililer Günü Ee Tabiki Bir De 8 Mart Ekledikmi Hatta 5 Oldu ;)

Bende kutlarım.... da erkekler günü niye yok, varda ben mi bilmiyorum :mrgreen:

ASLINDA DOĞRU DİYORSUN BİR YERDE ERKEKLER GÜNÜNÜNDE OLMASI GEREKİR ANCAK NE MUTLU Kİ ERKEK EGEMEN BİR TOPLUMDA YAŞIYORUZ DÜNYADA OLSA DA BİZDE KUTLANMAZ HERHALDE BU GÜN EN AZINDAN YAKIN BİR GELECEĞE KADAR!!! AMA YİNE DE EMİN OLMAMAK LAZIM HATUNLAR BU HIZLA GİDERSE BAYAN EGEMEN BİR TOPLUM OLMAMAIZ YAKINDIR ASLINDA İYİ DE OLUR BELKİ DÜŞÜNSENİZE BİZ ONLARII KOVALAYACAĞIMIZA ONLAR BİZİ KOVALAR:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
bende tüm bayanların dünya gününü kutlarım özellik:rendeer:özellikle rusya bölgesi belirtmek isterim ahhhhh ahhhh onlarsız bi dünyaaaa olmazzzzz:queen:

Ben de Rusya bölgesi erkekleri olmadan olmaz diyorum :mrgreen:

Uni.de bir Rus öğrenci vardı sınıfımda. 8 Mart'ta sınıftaki her kız için bir gül almış gelmişti. Vay be dedik. Bizim erkeklerin 8 Mart'ın ne olduğundan bile haberi yok tabi :mrgreen: Bu çocuk niye sınıftaki kızlara gül veriyo şimdi diye soranlar da olmuştu :p

Ben de, senin ve diğer hemcinslerimizin gününü kutlarım Tubiş :rendeer:

Bende kutlarım.... da erkekler günü niye yok, varda ben mi bilmiyorum :mrgreen:

Geri kalan her gün sizin olduğundan olsa gerek :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
Ben de Rusya bölgesi erkekleri olmadan olmaz diyorum :mrgreen:

Uni.de bir Rus öğrenci vardı sınıfımda. 8 Mart'ta sınıftaki her kız için bir gül almış gelmişti. Vay be dedik. Bizim erkeklerin 8 Mart'ın ne olduğundan bile haberi yok tabi :mrgreen: Bu çocuk niye sınıftaki kızlara gül veriyo şimdi diye soranlar da olmuştu :p

aaaaa yapma şindi türk erkelerini ne kadar anlayışlı veee nazik olduğu erkek gibi erkek oldu bilinir hem onlar çok çirkin yaaa birkaçtane hatırlamayan çıktı diye bizleri yakmaaa iddaaa ediyorummm hem kıskanç hemdeli gibi seven gibi türk erkeğinden başka bi erkek olduğunu sanmam :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben de Rusya bölgesi erkekleri olmadan olmaz diyorum :mrgreen:

Uni.de bir Rus öğrenci vardı sınıfımda. 8 Mart'ta sınıftaki her kız için bir gül almış gelmişti. Vay be dedik. Bizim erkeklerin 8 Mart'ın ne olduğundan bile haberi yok tabi :mrgreen: Bu çocuk niye sınıftaki kızlara gül veriyo şimdi diye soranlar da olmuştu :p
Ben de, senin ve diğer hemcinslerimizin gününü kutlarım Tubiş :rendeer:



Geri kalan her gün sizin olduğundan olsa gerek :)


peki aynı Rus erkeklerinin kadınları niye gülü başka ülke erkeklerinden istiyor...GÜL le olsaydı bu işler...Çiçekciler Don Juan olurdu...:queen:

bence sizde bir çiçek olayına bu kadar tav olacak varlıklar değilsiniz...benim ülkemin kadınları bir çiçeğe tav olmaz...:p

Ki Slav ırkının erkekleri öküzün önde gideni olurlar...:bounce:

o bahsettiğin öğrencinin hayata gelişi muhtemelen babası Votka içerken yanlışlıkla olmuştur...:p

bu olaylar bana Anneler Günü...Babalar Günü...Doğum günleri kadar sıkıcı ve saçma geliyor...biz lanet 365 gün yaşıyoruz...dertleri bugünde konuşmanında bir anlamı yokki...ilk muhabbet şu...kadınlarımız şiddet kurbanı oluyor...yahu bu medeniyetin insanları ne zaman kadına saygı göstermişki bu yüzyılda göstersin...


Göçebe Savaşcı bir ırkın torunlarıyız...ne beklersiniz ki bizden anlamam...

biz Doğu toplumlarında kadınlar diri diri gömülür ve taşlanır...fazla değil...daha bugün berdel yüzünden bir genc kızımız öldürüldü...bence sizde fazla bişey yazmayınki...hemen geçip gitsin 8 Martlar birbirimizi kandırmayalım...


Biz Türkler ANNE lerimiz hariç hiç bir kadına değer vermeyiz...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gereksiz şeyler sıralamamda şu abidik kubidik günler ilk sıralarda gelir.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
peki aynı Rus erkeklerinin kadınları niye gülü başka ülke erkeklerinden istiyor...GÜL le olsaydı bu işler...Çiçekciler Don Juan olurdu...:queen:

bence sizde bir çiçek olayına bu kadar tav olacak varlıklar değilsiniz...benim ülkemin kadınları bir çiçeğe tav olmaz...:p

Ki Slav ırkının erkekleri öküzün önde gideni olurlar...:bounce:

o bahsettiğin öğrencinin hayata gelişi muhtemelen babası Votka içerken yanlışlıkla olmuştur...:p

bu olaylar bana Anneler Günü...Babalar Günü...Doğum günleri kadar sıkıcı ve saçma geliyor...biz lanet 365 gün yaşıyoruz...dertleri bugünde konuşmanında bir anlamı yokki...ilk muhabbet şu...kadınlarımız şiddet kurbanı oluyor...yahu bu medeniyetin insanları ne zaman kadına saygı göstermişki bu yüzyılda göstersin...


Göçebe Savaşcı bir ırkın torunlarıyız...ne beklersiniz ki bizden anlamam...

biz Doğu toplumlarında kadınlar diri diri gömülür ve taşlanır...fazla değil...daha bugün berdel yüzünden bir genc kızımız öldürüldü...bence sizde fazla bişey yazmayınki...hemen geçip gitsin 8 Martlar birbirimizi kandırmayalım...

Bilmiyorum mete_han abisi, ben onları Rus kadınları olmadan olmaz diyen arkadaşa karşılık olarak yazdım sadece. Ona sormak lazım:)

Yani benim Rus erkeklerini Türk erkeklerine tercih ederim gibi bir düşünceyle yazmışlığım yok. Siz Türk erkekleri olarak görüntüye bakıyorsanız, biz de görüntüye bakarak değerlendirirsek ortaya bu çıkar demek istemiştim.

Çok da tınn yane :mrgreen: Rusu da sevmem, Slavı da sevmem. Rus hatunların gülü başka erkeklerden beklemesinin sebebi de duygusal ! olsa gerek :)

Belki de her ırka başka ırk çekici geldiğinden de olabilir bilemiyorum.

Neyse beni alakadar etmiyor Rus'uydu, İngilişiydi, İtalyanıydı :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Benim beklediğim bir konuydu ve açılmış...:mrgreen:

Gününüz kutlu olsun .....:rendeer:

Nice 365 günde 1 günlere..:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kadınlar gününüzü kutlarım, cnmlarım benim::winkwink
:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bilmiyorum mete_han abisi, ben onları Rus kadınları olmadan olmaz diyen arkadaşa karşılık olarak yazdım sadece. Ona sormak lazım:)

Yani benim Rus erkeklerini Türk erkeklerine tercih ederim gibi bir düşünceyle yazmışlığım yok. Siz Türk erkekleri olarak görüntüye bakıyorsanız, biz de görüntüye bakarak değerlendirirsek ortaya bu çıkar demek istemiştim.

Çok da tınn yane :mrgreen: Rusu da sevmem, Slavı da sevmem. Rus hatunların gülü başka erkeklerden beklemesinin sebebi de duygusal ! olsa gerek :)

Belki de her ırka başka ırk çekici geldiğinden de olabilir bilemiyorum.

Neyse beni alakadar etmiyor Rus'uydu, İngilişiydi, İtalyanıydı :p

ben zaten herhangi bir ırk sempatizanı olduğunu iddia etmedim...

sadece Türkiyede pek şahit olmadığınız bir şeyi farklı bir ülke insanında görmek garip olandı...

bende garipsedim...sadece o gencin ülkesinde Votka kadınlardan daha önce geliri paylaşmak istedim...

ama gerçek olan şu ki...ayn veled(rus olan) sınıftaki tüm bayan öğrencilere tek taş yüzük alsaydı bence bunu dikkate almalıydın veya önemsemeliydin ..

yanlışmıyım...olayın (çiçeğin)maliyetini düşünürsek ve bunu romantizme vurursak bir kadın için en önemli şey veya yazılmaya değecek bir şey olmamalı desem...:p

yani düşünsene sen işe başlamışsın ve ilk maaşınla öğretmen arkadaşlarına baklava almışsın...buna benzer bişey...hangi arkadaşın " ya bambu bize tatlı ısmarladı" diyordur...niye desin...:p

çünkü kendiside aynı şeyi yapmıştır...:p

yani sorun çiçekte değil...sende...siz kadınlarda...:queen:

o çiçeği alan tüm bayan öğrenciler olarak hatalısınız...:queen:

yani haber niteliği adamı ısıran köpek taşır değilmi...:p



(gece vakti ıkınıyorum biraz kusura bakma...çıkmadı henüz...az kaldı..):queen:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
butun kadınların dunya kadınlar gunu kutlu olsun:rendeer:

sımdı aklıma bısey geldı yazıcam nekadar karsı cıns mt uyesı varsa yanlıs anlayıp ters cıkısıcak vazgectım
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
ben zaten herhangi bir ırk sempatizanı olduğunu iddia etmedim...

sadece Türkiyede pek şahit olmadığınız bir şeyi farklı bir ülke insanında görmek garip olandı...

bende garipsedim...sadece o gencin ülkesinde Votka kadınlardan daha önce geliri paylaşmak istedim...

ama gerçek olan şu ki...ayn veled(rus olan) sınıftaki tüm bayan öğrencilere tek taş yüzük alsaydı bence bunu dikkate almalıydın veya önemsemeliydin ..

yanlışmıyım...olayın (çiçeğin)maliyetini düşünürsek ve bunu romantizme vurursak bir kadın için en önemli şey veya yazılmaya değecek bir şey olmamalı desem...:p

yani düşünsene sen işe başlamışsın ve ilk maaşınla öğretmen arkadaşlarına baklava almışsın...buna benzer bişey...hangi arkadaşın " ya bambu bize tatlı ısmarladı" diyordur...niye desin...:p

çünkü kendiside aynı şeyi yapmıştır...:p

yani sorun çiçekte değil...sende...siz kadınlarda...:queen:

o çiçeği alan tüm bayan öğrenciler olarak hatalısınız...:queen:

yani haber niteliği adamı ısıran köpek taşır değilmi...:p



(gece vakti ıkınıyorum biraz kusura bakma...çıkmadı henüz...az kaldı..):queen:

Çok güldüm :mrgreen:

Ya abisi ben zaten çiçeği almadım. Banane elin Rusunun aldığı çiçekten :) Elimde çiçekle gezmekten nefret ederim dedim iade ettim. O da gidip hevesle alan diğer kız arkadaşlardan birine verdi. Hayatta da bi erkekten (öğrencilerim hariç onlar almayınca çok üzülüyo :) ) çiçek kabul etmişliğim yok. Adresime gelenler de kimden gelirse gelsin direk çöpü boylamıştır. En gıcık kaptığım şey elimde çiçekle mal mal dolanmak :mrgreen:

Yani sanırsam sen benim demek istediğimi anlamamışsın :)

En son mesajına bişey eklemişsin. Annelerimiz dışında hiçbir kadına değer vermeyiz diye. Bence şahsi fikrim annelerinize de değer vermiyorsunuz. Senin için söylemiyorum, genel manada çoğunluktan bahsediyorum.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
biz arıların gullerı olan bayalarımızın kadınlar gunu kutlu olsun :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Adresime gelenler de kimden gelirse gelsin direk çöpü boylamıştır.

.


aslında ben seni çok net anladım...

konuyu başka bir mecraya çekmek istersek :phatta daha fazlasını anladımki ..

senden bi cacık olmaz Hocam...:queen::queen:

galiba böyle bir familyanın türevisiniz sayın Hocam...:queen:

http://www.youtube.com/watch?v=nhSi4lMIxeQ

[YT]nhSi4lMIxeQ[/YT]


lütfen bu saatte kahkahalarla gülmeyin konu komşu rahatsız olmasın...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst