- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Kadınlar olarak bu topice sahip çıktığınız gibi keşke gerçektende
8 Mart Kadınlar Günü' ne sahip çıksanız ya..
Şimdi sizlerin kadınlar gününü kutladım fakat yarın (bugün) akşam
tv'deki haberleri okuyunca aynı şeyi söyleyemeyeceğimi bilmenizi
isterim..
Şiddete hayır..Kadınlara özgürlük..Kadınları kulanarak savaşa hayır
diye panlartlar açıp etrafı savaş alanına dönderen bay(may)an kadınları
bari korumayın..
Topici korumaya amenna ama o davranışlara ve davranamayanlara destur derim..
Hadi kalın sağlıcakla....Ben yatacam..Yarın görev var..Malum 8 Mart..
Tüm anaların ellerinden öptüm...(evladı ne olursa olsun)
8 Mart Kadınlar Günü' ne sahip çıksanız ya..
Şimdi sizlerin kadınlar gününü kutladım fakat yarın (bugün) akşam
tv'deki haberleri okuyunca aynı şeyi söyleyemeyeceğimi bilmenizi
isterim..
Şiddete hayır..Kadınlara özgürlük..Kadınları kulanarak savaşa hayır
diye panlartlar açıp etrafı savaş alanına dönderen bay(may)an kadınları
bari korumayın..
Topici korumaya amenna ama o davranışlara ve davranamayanlara destur derim..
Hadi kalın sağlıcakla....Ben yatacam..Yarın görev var..Malum 8 Mart..
Tüm anaların ellerinden öptüm...(evladı ne olursa olsun)