arkadaşlar ben cok merak etım su motovizyonu ben motoru umranıyeden güçlü motordan aldım burdanda gayet memnunum ama motovizyonu ozellikle soneri merak ettim sırf merakımdan bahcelievlere gidicem en kotu kıyafet falan alırız.bide neden keeway cıler buluşmuyor bı yerde o kadar cok sl150 sahıbı varkı ve hızla artıyor.