Dün Motovizyona Gittim

Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Arkadaşlar dün Fuarkan kardeşimle motovizyona gittik. :cat:
Şöyle dışarda duran motorlara bi baktık. ARtık race alamayacağım garantiydi.:pr: Chopper alacaktım. Keeway 150 Super Light ı incelemeye başladık. İçerden bi şahsiyet çıktı.(Soner Bey) Nedir ne değildir dedik. bizi içeri davet etti ve başladı anlatmaya işini severek yaptığı belli oluyordu. İki Adet 150 superlight kalmış elinde deposuna indik diğer motorları gösterdi bize bi ara race niyetimden bahsedince yok kardeş senin deneyimin yok sana istesende race satamam :cat: dedi. takdir ettim kendisini bu işi illa para için yapmadığını bir kez daha anlamıştım. merak ettiğimiz ne varsa sorduk hepsini büyükbirsabırla yanıtladı. sanki karşımızda kırk yıldır tanıdığımız bir arkadaşımız vardı.
gelelim işin ödeme faslına dediğimizde şöyle bi arkasına yaslandı ve Türkiye de bir ilke imza atıyoruz dedi biz Kredi KArtına 12 vadeli ve FAİZSİZ satıyoruz dedi. Mont kask bellik eldiven de dahil
işte bana çıkarttığı ödeme planı,

keewaY Super Light 150 SİYAH 2.800 ytl
200 ytl peşin
2.600 ytl12 AY KREDİKARTINA %0 FAİZ
Revit ( Monte Carlo Mont Siyah ) 280 ytl
12 x 23 YTL 12 AY % 0 FAİZLE
Airoh AR300 Kask siyah 176 ytl
12 x 14.60 ytl 12AY % 0FAİZLE
Ufo Bellik 60 ytl
12 x 5 ytl 12AY % 0FAİZLE
Zen Korumalı Eldiven Siyah 56 Ytl
12 x 4.60 ytl 12AY % 0FAİZLE

toplamda aylık ödeme 263.20 ytl 12 ay ve tek kuruş faiz ödemeden.

peşinatı bu hafta ödeyeceğim ve DTM deki fuarda da motorumu alacağım arkadaşlar inşallah.

Soner bey ilginden dolayı yardımlarından dolayı teşekkür ederim.

önemli Not: arkadaşlar amacım reklam yapmak değil. daha öncede bir kaç bayi ile konuşmaya gittim ama hiç birinden bu ilgiyi GÜVENİ almadım açıkcası. sadece sizlerle paylaşmak istedim.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
demedi deme

ne diyelim hayırlı olsun amaaaa...ehliyet alındımı o ÇOK ÖNEMLİ...
ikincisi tekerlekleri çin malı ise tehlikeli değişmen gerekebilir....
üçünçü ve son durum borcun bitmeden sıkılacan o motordan...sen bilin gariii
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hayırlı olsun arkadaşım. kazasız, eğlenceli sürüşler...:rendeer: umarım herkes istediği motora kavuşur. sen de tecrübe kazandıktan sonra alırsın inşallah bi race :)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Hayırlısı olsun kazasız belasız günler diliyom allahtan gülegüle kullan....:bounce:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
vedat kaya' Alıntı:
ne diyelim hayırlı olsun amaaaa...ehliyet alındımı o ÇOK ÖNEMLİ...
ylmzz
saolun arkadaşlar teşekkür ederim.
sertifika elimde ama ehliyeti çıkarttırmadım daha bu ahfta halledeceğim inşallah.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan.
MotoVizyon'dan aldıysan yarı yolda kalmazsın.Merak etme...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İnat ettin ama sonunda öyle ya da böyle doğru yolu bulduğuna sevindim :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Prometheus' Alıntı:
İnat ettin ama sonunda öyle ya da böyle doğru yolu bulduğuna sevindim :cherry:

Prometheus, umarım bana kırılmamışsındır. valla zorladım tüm şartlarımı ama orada bi srad 600 vardı bi baktım iyice yok dedim yaa söyleyenlerin mutlaka vardır bi bildiği en iyisi biraz tecrübe kazanmak dedim kendi kendime

arkadaşlar hepinize teşekkür ederim saolun. Allah kaza bela vermesin hiç birimize
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Strateji hayırlı olsun.Bugün Sonerle beraberdim.Senin dün geldiğini söyledi.Kazasız belasız kullan inşallah
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk olarak hayırlı uğurlu olsun diyorum kardeşim.İkinci olarak da;55(harç tutarı) +30(kart parası) =85 YTL yi ödeyip git al ehliyetini.Allah muhafaza bak,aldın motorunu çıktın Motovizyondan,500 metre binmek nasip olmadan trafik çevirdi.:pr: :pr: ya da kaza yaptın:salut: ;inan çok üzülürsün.tecrübe konuşuo:p
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
crazy_devil' Alıntı:
İlk olarak hayırlı uğurlu olsun diyorum kardeşim.İkinci olarak da;55(harç tutarı) +30(kart parası) =85 YTL yi ödeyip git al ehliyetini.Allah muhafaza bak,aldın motorunu çıktın Motovizyondan,500 metre binmek nasip olmadan trafik çevirdi.:pr: :pr: ya da kaza yaptın:salut: ;inan çok üzülürsün.tecrübe konuşuo:p

aman kardeş azından yel alsın kaza neyim:pr:
ehliyeti bu hafta alacağım inşallah :)
 
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
birincisi hayırlı uğurlu olsun
ikincisi ehliyeti sallama
üçüncüsü kendine dikkat et ve diğer sürücüleri asla unutma!
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet motovizyon bu bakımdan çok farklı bi motorcu arkadaşlar bende parçalarımı oradan alırım bu olayı bence süper :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst