dostum geçmiş olsun motora binipte kaza atlatmayan hiçkimsenin olmadığını düşünüyorum.Hele birde bizim gibi trafik kurallarının hiçe sayıldığı,motosikletin sürücüler tarafından hiç dikkate bile alınmayıp,hatta bazı sürücüler tarafından özellikle sıkıştırılmaya çalışıldığı bir ülkede her motor kullananın başına gelebilecek kazalardan birini atatlatmışsın.Bütün motosiklet kullanan dostlara kazasız ve dikkatli sürüşler diliyorum. :rendeer: