- Katılım
- 4 Nis 2008
- Mesajlar
- 104
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar benim mondial dün akşamki trafik kazasında. tali yoldan ana yola çıkan. bir kangoya kapıdan girdi. akşam kakoldaydım. sorun şuki motorun üstünde ben yoktum. neyse 1 yaralı 1 yarasız olarak atlatıldı kaza ve mahkemeye sevk ettiler.
tek sorun ne biliyormusunuz hiç bişey zoruma gitmiyor ama. ben hiç kaskımı çıkarmam ama bizimkiler ( yani dükkan ortağım ve ağabeyi ) kaskları olmadıkları için kafa göz dikiş içinde.
tekrar sokaklarda kasksız geçen kamillere sesleniyorum geçirin şunları kafanıza....
tek sorun ne biliyormusunuz hiç bişey zoruma gitmiyor ama. ben hiç kaskımı çıkarmam ama bizimkiler ( yani dükkan ortağım ve ağabeyi ) kaskları olmadıkları için kafa göz dikiş içinde.
tekrar sokaklarda kasksız geçen kamillere sesleniyorum geçirin şunları kafanıza....