Dün akşam kangoo marka otomobile bodoslamadan gümbürrr.

Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
104
arkadaşlar benim mondial dün akşamki trafik kazasında. tali yoldan ana yola çıkan. bir kangoya kapıdan girdi. akşam kakoldaydım. sorun şuki motorun üstünde ben yoktum. neyse 1 yaralı 1 yarasız olarak atlatıldı kaza ve mahkemeye sevk ettiler.

tek sorun ne biliyormusunuz hiç bişey zoruma gitmiyor ama. ben hiç kaskımı çıkarmam ama bizimkiler ( yani dükkan ortağım ve ağabeyi ) kaskları olmadıkları için kafa göz dikiş içinde.

tekrar sokaklarda kasksız geçen kamillere sesleniyorum geçirin şunları kafanıza....
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
bir yaraLı bi yarasız :) ama ikisinin kafa göz dikiş içinde :D iLginçmiş..
geçmişLer olsun motoruna hocam
abilere birşey demiyorum zira eşşeğini sağLam kazığa bağLamayan sonradan vay anacım eşşek kaçtı diye ağLamasın..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bilselerdi kask takmanın faydasını iğne-iplik uğraşmazlardı. :) delik deşik oldular desene ığğğğğ :pr: :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Büyük geçmişolsun...allah beterinden korumuş yinede:wiinkk:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Geçmiş olsun. İnşllah bunda nsonra takarlar... Motorun hasarı cok mu.????
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Kazazedelere büyük geçmiş olsun.Umarım motorun durumu da kötü değildir:cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun. Onlar da akıllanmışlardır ve kaskın faydasını anlamışlardır artık. Bundan sonra sıkar biraz kasksız binmek.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
motorumu bi arkadaş istediğinde ehliyeti olmasa bile veririm ama kask takmicak olsa kesinlikle vermiyorum. Allah muhafaza daha kötü şeyler olursa çok fena vicdan azabı çekerim. illeki ehliyette çok önemli ama kask daha önemli
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
walla şöle sölim motoru almadan 1-2 ay öncesinden kaskımı aldım ve asla kasksız bi yere gitmiyorum kendimde bi eksik varmış gibime geliyo kaskla gezmek ayrıca bi karizma::gleam::
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
104
bir yaraLı bi yarasız :) ama ikisinin kafa göz dikiş içinde :D iLginçmiş..
geçmişLer olsun motoruna hocam
abilere birşey demiyorum zira eşşeğini sağLam kazığa bağLamayan sonradan vay anacım eşşek kaçtı diye ağLamasın..

arkada oturanda dikiş yokda kafası kabuk bağladı. 1 yaralı derken sadece birini hastaneye yolladık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst