motorumu bi arkadaş istediğinde ehliyeti olmasa bile veririm ama kask takmicak olsa kesinlikle vermiyorum. Allah muhafaza daha kötü şeyler olursa çok fena vicdan azabı çekerim. illeki ehliyette çok önemli ama kask daha önemli
Zaten başkasına motorunu vermen bile hata. Senin motorunla kaza yapıp ölürse veya birisini yaralarsa, sen de suçlanacaksın.
Başkasının arabasıyla kaza yapan ve karşı tarafı yaralayan sürücü ve arabanın sahibi 2-3 seneden beri hala mahkemelerede sürünüyor.