Dün akşam kangoo marka otomobile bodoslamadan gümbürrr.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorumu bi arkadaş istediğinde ehliyeti olmasa bile veririm ama kask takmicak olsa kesinlikle vermiyorum. Allah muhafaza daha kötü şeyler olursa çok fena vicdan azabı çekerim. illeki ehliyette çok önemli ama kask daha önemli

Zaten başkasına motorunu vermen bile hata. Senin motorunla kaza yapıp ölürse veya birisini yaralarsa, sen de suçlanacaksın.

Başkasının arabasıyla kaza yapan ve karşı tarafı yaralayan sürücü ve arabanın sahibi 2-3 seneden beri hala mahkemelerede sürünüyor.
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
144
Büyük geçmiş olsun:rendeer: da bir yaralıyı anladık da yarasız noluyo:cherry:
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
104
Zaten başkasına motorunu vermen bile hata. Senin motorunla kaza yapıp ölürse veya birisini yaralarsa, sen de suçlanacaksın.

Başkasının arabasıyla kaza yapan ve karşı tarafı yaralayan sürücü ve arabanın sahibi 2-3 seneden beri hala mahkemelerede sürünüyor.

evet doğru söylüyorsun ama. orada çok ince bir nokta var.

motosikletin karşı tarafı yaralama olasılığı 100 de 5 olasılık. ( yaya değilse )

bana hiçbir suçlama veya mahkeme ile ilgim olmadığını trafik polisi söyledi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst