Sizleri de bekleriz efenim, sevgiler bizden :rendeer: Daha çok ve güzel fotolar var ama Emre bu kadar koyabilmiş iş yerinden evden ekleriz bir ara![]()
misafirperverliğiniz için teşekkürler,şaka bir yana İST.a gelirsem sizlerle,sinan kardeşimle tanışmak isterim.bu kadar foto da yetiyor güzellikleri anlatmaya.
Bora abi istanbula gelirsen öyle geldiğin gibi kaçmak yok.
Daha evde misafir edicem seni![]()
apart şeklinde tutup, 10 kişi kalmak lazım anlaşılan :queen:
Aha Remzi'yi de kaybettik.
Bakalim geriye kaç kilo donecek bu adam.:cherry:
fotoğraflardan da görüldüğü üzere güzel bir haftasonu geçirmişsiniz. mangal ve yumurtalarda süper. içim kalmadı desem yeridir. allah muhabbetinizi bozmasın. paylaşım için teşekkürler. sevgilerle
Emre cok guzel resimler, super gezi yapmissiniz![]()