Dreamdark, Yeschim ve Remzi_39'un Ağva Gezisi :)

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Sizleri de bekleriz efenim, sevgiler bizden :rendeer: Daha çok ve güzel fotolar var ama Emre bu kadar koyabilmiş iş yerinden evden ekleriz bir ara :)

misafirperverliğiniz için teşekkürler,şaka bir yana İST.a gelirsem sizlerle,sinan kardeşimle tanışmak isterim.bu kadar foto da yetiyor güzellikleri anlatmaya.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
misafirperverliğiniz için teşekkürler,şaka bir yana İST.a gelirsem sizlerle,sinan kardeşimle tanışmak isterim.bu kadar foto da yetiyor güzellikleri anlatmaya.

Bora abi istanbula gelirsen öyle geldiğin gibi kaçmak yok.
Daha evde misafir edicem seni :)
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
amanınnn çok para:queen: kişi başı kahvaltı dahil 40 tl olan pansiyonlar orası için gayet uygun gibi:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emre abinin çadırları çok sevmesinin sebebi belli oldu :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çadır mis valla, yatmadan yatmaya giriyoruz zaten, şişme yatak bile var içinde, ama gel de anlat işte:queen:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Aha Remzi'yi de kaybettik.:p
Bakalim geriye kaç kilo donecek bu adam.:cherry:

Remzinin geri donusteki motosiklet arizasini soyluyorum. Arka suspansiyonun patlamasi, arka tekerin balon yapmasi, motorun asiri yukten yag yakmasi:mrgreen: Servis bu resimleri gorur ise direk motoru garanti kapsami disina alir. Kullanici hatasi diye.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Remzi'ye depo üstü kamera aparatı aldık, dönerken çeker artık izleriz başına gelenleri, maceralarını :mrgreen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz,misafir perverliğinizi göstermişsiniz.Şişe güzelim memleket her zamn ki gibi yine göz alıcı,deniz,kum ve yeşili bizleri bekliyor her zamnki gibi.çadır'da kalmanın zevki bir başka oluyor doğayla iç içe
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
fotoğraflardan da görüldüğü üzere güzel bir haftasonu geçirmişsiniz. mangal ve yumurtalarda süper. içim kalmadı desem yeridir. allah muhabbetinizi bozmasın. paylaşım için teşekkürler. sevgilerle
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
fotoğraflardan da görüldüğü üzere güzel bir haftasonu geçirmişsiniz. mangal ve yumurtalarda süper. içim kalmadı desem yeridir. allah muhabbetinizi bozmasın. paylaşım için teşekkürler. sevgilerle

Sağol Murat, kısmetse Temmuz 10'dan sonra İzmir'de sizlerle de birlikte vakit geçirmek isteriz. İçin kalmasın mangala her yerde varız :mrgreen: Sevgiler bizden :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel bir gezi yapmışsınız Süpeeeeer.Hepinizin yüreğine sağlık:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emre, güzel bi gezi olmuş beraber de gideriz inşallah. bu arada şile ağva arası kaç km ? ben biliyosun motoru almaya gelince şileye gittim bi gece kaldım ama aklım ağvada kalmadı değil aslında. bi dahaki sefere düşünüyorum.
bu arada şilede otel fiyatı çift kişiliik oda+kahvaltı 100 tl idi. ama dediğin gibi sezon açıldı tam bu hafta fiyatlar daha da yükselir sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst