- Katılım
- 16 Ağu 2008
- Mesajlar
- 363
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merak ettigim için ve bu aralar en 500 ü satıp büyük bi makina almayı düşünüyorum şimdi honda şadow yada drag star ama drag starın hava sogutmalı olması nasıldır beni biraz düşündürüyo hani yani kullanan lar bana bi yardım ederse nemutlu bana tabi vulcan 800 ü de katalım hangisi daha avantajlı olur bu 3 arsında şimdiden teşekkürler....