- Katılım
- 8 Haz 2008
- Mesajlar
- 481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düz mantık drag star lar bugüne kadar dava soğutması nedeniyle kaç kere geri dönüşümü olmuş biliyosunuz ki böyle aksaklıklar
biz motorcular arasında kulaktan kulağa çok cabul yayılabiliyor, yeterli olduğunu düşünmeseler sistemi çoktan değiştirirlerdi ztn mesele soğutma sistemi olmsasın
sen önce almak istediğin motoru belirle. . benim patronum da vardı drag star
o zaman kuyumcuda çalışıyodum motoru çalıştırdığında vitrin sallanıyodu on numara ses :cat:
biz motorcular arasında kulaktan kulağa çok cabul yayılabiliyor, yeterli olduğunu düşünmeseler sistemi çoktan değiştirirlerdi ztn mesele soğutma sistemi olmsasın
sen önce almak istediğin motoru belirle. . benim patronum da vardı drag star
o zaman kuyumcuda çalışıyodum motoru çalıştırdığında vitrin sallanıyodu on numara ses :cat: