- Katılım
- 20 Kas 2011
- Mesajlar
- 1,869
Gaziantepte bunların şimdilik 325likleri var maksimum ilerde 600 cc cg felan görürsem şaşırmam... Ha bide 100 cc alıp motoru 200 250 cc ye ceviren insanlar var ki bunlar tam bir vergi kaçakçılarıdır ruhsata motor hacimlerini işletmedikleri sürece...
Ruhsata cc işletme diye bir şey TR de yok. Tr de zorunluluk harici motor değiştirmek bile yasak. Adamlar az bile yapıyor bence.