63.5 200 luk motorla 72.yîmı gececen hakketten sen bu işı bılysun mesaj yazmaya gerek kalmadıarka dişli 33 farklı debriaj var cok biliyosan sen yapta görelim kaç yapıyosun draglarda şanlıurfanın draglık motoru bile 63.5 senin taktıgın 72lik piston 63.5 pistonun 2 katı agırlıgında krankgın cevirdigi devirden çalıyor. kral bi 63.5 senin o bahsettigin 72lik motoru yer bitirir. senle daha oncede tartışmıştık mesajların geçmişine bak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
her motorun blog agzı farklı boyutlarda mesela kuba citanınki 70mm bretonun 68mm çeliklerin 65mm. senin motora 63.5 oturtmak icin kartelin agzını genişletmek gerekebilir bide pimler uycakmı 63.5 pistonun pimi 15, 125 krankın pimi 13. bence 125mxe güzel bi usta vt 150lik silindir set taktır hocam yola devam saglıklı güzel bi motor olur.
ben öyle bişey demedim neyin kafasindasın ? sen git ybrye 145 150 km yaptır :cherry:63.5 200 luk motorla 72.yîmı gececen hakketten sen bu işı bılysun mesaj yazmaya gerek kalmadı
başlangıç olarak güzel bir iş çıkarmışsınız.Drag motoru nasıl olmalı fikir vermesi açısından
[YT]JB0N90ZUO8[/YT]
[YT]v5xYDHYZ5_w[/YT]
[YT]YTQgMgV3eDDvA[/YT]