drag motoru yapıyoruz cg125

Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Veriler gayet iyi gozukuyor basarilar. 125cc Ybr motorunda hacim artisi mumkunmudur acaba ? 175 cc falan tesekkurler
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
arka dişli 33 farklı debriaj var cok biliyosan sen yapta görelim kaç yapıyosun draglarda şanlıurfanın draglık motoru bile 63.5 senin taktıgın 72lik piston 63.5 pistonun 2 katı agırlıgında krankgın cevirdigi devirden çalıyor. kral bi 63.5 senin o bahsettigin 72lik motoru yer bitirir. senle daha oncede tartışmıştık mesajların geçmişine bak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------


her motorun blog agzı farklı boyutlarda mesela kuba citanınki 70mm bretonun 68mm çeliklerin 65mm. senin motora 63.5 oturtmak icin kartelin agzını genişletmek gerekebilir bide pimler uycakmı 63.5 pistonun pimi 15, 125 krankın pimi 13. bence 125mxe güzel bi usta vt 150lik silindir set taktır hocam yola devam saglıklı güzel bi motor olur.
63.5 200 luk motorla 72.yîmı gececen hakketten sen bu işı bılysun mesaj yazmaya gerek kalmadı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu cg tarzı motorların benzin deposunun iki kanadı arasındaki bağlantı baya yüksekte kalıyo acaba benzin az kaldığında benzin musluğunun olmadığı taraftaki benzin depodan nasıl çıkacak ? motoru yan yatırıp karbüratöre benzin dolmasını mı bekleyeceğiz ikide bir.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Amma HORLAMIŞ HEEE :)
______________________________________________________________________________________


iki zamanlıların atasıdır,
YAMAHA RX135 KİNG,
2 ZAMANLI 6 VİTES AŞIRI GÜÇ,

Alın Size FABRİKA ÇIKIŞLI MODİFİYE MOTOSİKLET...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst