Doymak Bilmeyen Kadınlar

Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
NicemaN' Alıntı:
kendi kanılarımı yazdığım zaman benim sözlerime yanıt verirsin polemik cümleler kurarsan bi çuval incir olayına bizzat sen sokarsın muhabbeti altına bu sözü yazanın imzasını koydum yanıtını o kişiye verirsin başkası için yazılmış sözleride kendi üzerine almazsın bana gelince... ben zaten tercih ettiğim katı belirlemişim sen kendi bulunduğun kat için karar ver ve orda kal derim...

burdaki mesele kime yazıldığı değildir arkadaşım biz burda içinde bulunduğun topic için yazıoruz yani bir konu var

ben daha o mağazaya girmedim:bounce:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
GreatWhiteShark' Alıntı:
Bayanları anlamak hakikatten zordur...

Adamın biri kumsalda bulduğu sihirli lambayı kurcalarken Cin, alışılagelmiş olduğu gibi lambanın dışına çıkmış tabiiki...
Ama demişki bu hikaye çok uzadı ve artık sıkıntı vermeye başladı... Sadece birtek hakkın var dostum. İyi düşün ve öyle karar ver demiş...

Adam da demiş ki... Ben Bostancı' da oturuyorum, işyerim de Şişli'de ... Hergün işe gidip gelirken köprüde çok zaman harcıyorum ve trafikten nefret ediyorum artık... Evimin önünden işyerimin önüne köprü istiyorum...
Cin hiç düşünmeden OHAA demiş... İstek dediysek makul bişiii demek istedik herhalde... Olmayacak bişiiii isteme yaw. Sen hiç biliyor musun ne kadar plan proje lazım... Kaç evin yıkılması gerekli... Ne kadar beton, demir, lojistik gerekiyor haberin var mı demiş... Hadi makul bişii istede gideyim demiş...

Adam Cin'e hak vermiş ve bu defa hiç düşünmeden tamam buldum demiş...

Dünyada bayanlardan dolayı şansım hiç olmadı... Onları bir türlü anlayamadım, ağladıkları zaman nedenini hiç bulamadım, bakışlarını hiç çözemedim, söylemek istediklerini söylemeyip değişik yollardan ifade etmelerine anlam veremedim, en romantik anda bile kavgaların birden patlak vermesine bir mana bulamadım...
Kısaca ne yaptıysam onları memnun edemedim...

Şimdi tüm bunları çözmek ve bayanların ne yaparsam yapayım benden memnun kalmalarını istiyorum...
Evet evet isteğim bu demiş...

Cin hiç düşünmeden cevaplamış...
Köprü nereden nereye olacak demiştin...

abi süpersin kadınlar hakkındaki herşey yazılıo kızlar yok ortada ee n yapsınlar tabi doğru söze bişi diyemiyorlar
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bu kadar mı zoruz ya allah aşkına
Nedir alıp veremediiniz asıl siz doymak bilmezsiniz,,
hep bana hep bana dersiniz benim sevgilim varsa gözüm kimsei görmez mesela
ama siz o da benim olsun şu da bu da dersiniz
kişi kendinden bilir işi derler ya o hesapp
her zaman aldatan da bırakan da ne istediğini bilmeyen de bencil de siz oldunuz
duygusuz ruhsuz yarınını düşünmeden yaşayan
vur patlasın çal oynasın oohhh keyif çatayim dien de sizlersiniz
bir elim yağda diğeri balda evli de olurum sevgilimde olur dersiniz
kusura bakmayın ama sizler asla güvenilmezsiniz:bounce: :bounce:
bir daha da çatlasam da yazmayacağım.................
 
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
Arkadaşlar bunu tartışma konusu haline getirmenin bir anlamıyok..
yazı hoş bir latife. o kadar..
sonuçta kadın erkek için.erkekte kadın için vardır.
Yaradılmışların en şereflisi olan insan oğlunun içinde o cinsiyeti küçük düşürecek şekilde davranan insalnanamutlaka var,bu her iki cinsiyet içinde geçerli.
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
dishy' Alıntı:
Bu kadar mı zoruz ya allah aşkına
Nedir alıp veremediiniz asıl siz doymak bilmezsiniz,,
hep bana hep bana dersiniz benim sevgilim varsa gözüm kimsei görmez mesela
ama siz o da benim olsun şu da bu da dersiniz
kişi kendinden bilir işi derler ya o hesapp
her zaman aldatan da bırakan da ne istediğini bilmeyen de bencil de siz oldunuz
duygusuz ruhsuz yarınını düşünmeden yaşayan
vur patlasın çal oynasın oohhh keyif çatayim dien de sizlersiniz
bir elim yağda diğeri balda evli de olurum sevgilimde olur dersiniz
kusura bakmayın ama sizler asla güvenilmezsiniz:bounce: :bounce:
bir daha da çatlasam da yazmayacağım.................

istisnalar kaideyi bozmaz değilmi :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bu ististaya dahil olan da sen değilsin

sevgilim
o da kendini bilio burda yazdıklarını görüo rahatsız oluo ve ben dee :rendeer: :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
dishy

bir daha da çatlasam da yazmayacağım.................

Demişsin..... Daha sonra...

dishy

bu ististaya dahil olan da sen değilsin sevgilim

Yazmışsın... Hatta sevgilimin önüne virgül de koymamışsın... Yanlış anlaşılıyor.:mrgreen:

Amaç burada kimseyi çatlatmak değil tabii... Sadece eğlenmek o kadar...:rendeer:

Ben şahsen eğleniyorum... Ama sen erkeklere biraz düşman gibi davranıyorsun gibime geldi... Hiç te o kadar güvenilmez değilizdir... Biraz güvenilir yanlarımız da vardır tabeee...
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
dostum ben şunu bilirim şuna eminim o da kadınların erkeklerden daha çok aldatmaya meyilli olduklarını :) bi kere kadınlar niye erkeklerle uğraşır niye eziyet çektirir bunun hesabını verin ondan sonra aldatma konusuna girin yahu anlamadığım bizim sizde aradığımız çok detaylı bir şeyler yok sadakat yeterli de siz niye bizdeki sadakatla yetinmiyorsunuz yahu onuda geçtim bi düşünür ismini hatırlayamadım şu sözü söylemiş kadınların kulağına küpe olsun diye :))

Hayatım boyunca daha fazlasını istemeyen bir kadın tanımadım....

:D



GreatWhiteShark' Alıntı:
Demişsin..... Daha sonra...



Yazmışsın... Hatta sevgilimin önüne virgül de koymamışsın... Yanlış anlaşılıyor.:mrgreen:

Amaç burada kimseyi çatlatmak değil tabii... Sadece eğlenmek o kadar...:rendeer:

Ben şahsen eğleniyorum... Ama sen erkeklere biraz düşman gibi davranıyorsun gibime geldi... Hiç te o kadar güvenilmez değilizdir... Biraz güvenilir yanlarımız da vardır tabeee...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
GreatWhiteShark' Alıntı:
Demişsin..... Daha sonra...



Yazmışsın... Hatta sevgilimin önüne virgül de koymamışsın... Yanlış anlaşılıyor.:mrgreen:

Amaç burada kimseyi çatlatmak değil tabii... Sadece eğlenmek o kadar...:rendeer:

Ben şahsen eğleniyorum... Ama sen erkeklere biraz düşman gibi davranıyorsun gibime geldi... Hiç te o kadar güvenilmez değilizdir... Biraz güvenilir yanlarımız da vardır tabeee...

birazdan n yazdığının farkına varır düzeltir komple ne yazdıysa hem yazmadan duramaz çatlar yoksa yok halen neyi savunuyo anlamadım
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
17
Double !

SHEMOTO göndermiş !
Bu durum bayanlar için aldatma olarak çıkmaz karşımıza aradaki fark da budur...sanırım...alışveriş olarak çıkar, kuaför olarak çıkar da çıkar...vs vs vs...

Benim bildiğim aldatma 2 kişi ile yapılır ! Eğer ortada erkeklerin tümünü idare eden çok az sayıda kadın yoksa, aldatan erkek kadar kadın da vardır demektir.
:p
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
dishy' Alıntı:
walla ben artık mükemmel erkeğin olduuna falan inanmıorum
zaten bu yüzden motosiklet için sevgilimi terkettim
ayrıca her katı çıktığınızda süper bi bayan bulunacak bi mağazayı
değil böle seneryolarla lafını bile ettirmeyiz
ama siz kendinizi satılığa bile çıkardınızzzz :mrgreen:
hooşşş bn hiç birinize 2 lira bile vermem deeee neyyseeeee :farao: :farao:
lütfen uslubumuza dikkat edelim..!!!
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
güzel fıkra doğrusu.ama dogru olup olmadıgı konusunda bir şey diyemeyeceğim.çünkü bir erkek gözüyle kadınları değerlendirmek çok daha farklı ama ben bu kritere girdigimi sanmıyorum allaha şükretmek lazım değil mi ama aç gözlülük iyi bir şey değil her iki taraf için de öyle erkekler kadınları çok eleştiriyorlarlar ama kendi yaptıklarını pek görmüyorlar nedense

olumsuz erkek ve kadın tabloları
erkek: eşini veya sevgilisi aldatır ama asla vicdan azabı duymaz
bayan: eşini aldatır ya eşi de onu aldatıyordur ya da ona hiç değer vermiyordur.
erkek: kabadır,küfürlü konuşur,döver
kadın: dırdır yapar senin annen şöyle senin kardeşin böyle der
erkek: yalan söyler,kumar oynar,içki içer
kadın: konkenden kalkmaz saçma sapan harcamalar yapar
erkek: parasını eşinden saklar çoğu zaman başkasına yedirir
kadın: eşinden aldıgı parayı ona sormadan kendi ailesine verir
...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
yazmamamın tek nedeni konu uzamasın yok konu dışına çıktık arkadaşın başlık kitlenicek birazdan en iyi uzatmamaktır :bounce:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
bişi söylemek istiyorum annelerinize ve babalarınıza bir bakın birisi kadın birisi erkek şu zamanın ne kadını kadın nede erkeği erkek dünya değişiyor doğru ama kötüye doğru gidiyor artık evlenmek yuva kurmak çok zor kadın erkekten memnun değil çünkü erkek adam gibi adam değil erkek kadından memnun değil kadın kadın değil ana değil boşanmalar çoğalıyor geçim derdi büyüyor istekler artıyor amaç yuva kurmak olmalı ama bunun yerine daha farklı düşüncelerle dolu insanlar. Erkekler televizyon vs. yardımıyla birçok süslü püslü bayan görüyor birlikte yaşam kuracağı insanında onlar gibi süslü püslü prenses olmasını istiyor ama böle işler parayla oluyor herkez kıralın kızı prenses değil herkez zengin değil. Kadında erkeğin zengin yakışıklı olmasını isteklerini karşılamasını istiyor herkez kralın oğlu prens değil herkez zengin değil artı bide namus diye birşey televizyonlarda kalmamış biri biriyle yatır geziyor tozuyor ve televizyonda bu normal gibi sunuluyor orsp... ya soruyorlar ben namusluyum namus insanın içindedir diyor namus insanın içindeyse senin yaptığın nedir erkeğe ise ne kadar kadınla birlikte olursan o kadar erkeksin deniliyor pzvnk lik iyi birşeymiş gibi delikanlı adam sanki pzvnk miş gibi sunuluyor namus diye birşey kalmamış daha nediyeyim herkez kendine çeki düzen vermeli yaşadıklarımıza ve yaşadıklarınıza dikkat etmeliyiz rayting için yayın araçlarında kullanılan bu densizlik terbiyesizliğe bir son virilmeli iyi bir yuva iyi yetişen bir nesil böyle bir toplumdan çıkmaz böyle toplumdan ancak hırsız katil dolandırıcı pzvnk ve orsp.. lardan başka birşey çıkmaz yavaş yavaş ülke olarak toplum olarak batıyoruz .. daha denilebilecek birşey varmı bilmiyorum
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
hyosung150' Alıntı:
bişi söylemek istiyorum annelerinize ve babalarınıza bir bakın birisi kadın birisi erkek şu zamanın ne kadını kadın nede erkeği erkek dünya değişiyor doğru ama kötüye doğru gidiyor artık evlenmek yuva kurmak çok zor kadın erkekten memnun değil çünkü erkek adam gibi adam değil erkek kadından memnun değil kadın kadın değil ana değil boşanmalar çoğalıyor geçim derdi büyüyor istekler artıyor amaç yuva kurmak olmalı ama bunun yerine daha farklı düşüncelerle dolu insanlar. Erkekler televizyon vs. yardımıyla birçok süslü püslü bayan görüyor birlikte yaşam kuracağı insanında onlar gibi süslü püslü prenses olmasını istiyor ama böle işler parayla oluyor herkez kıralın kızı prenses değil herkez zengin değil. Kadında erkeğin zengin yakışıklı olmasını isteklerini karşılamasını istiyor herkez kralın oğlu prens değil herkez zengin değil artı bide namus diye birşey televizyonlarda kalmamış biri biriyle yatır geziyor tozuyor ve televizyonda bu normal gibi sunuluyor orsp... ya soruyorlar ben namusluyum namus insanın içindedir diyor namus insanın içindeyse senin yaptığın nedir erkeğe ise ne kadar kadınla birlikte olursan o kadar erkeksin deniliyor pzvnk lik iyi birşeymiş gibi delikanlı adam sanki pzvnk miş gibi sunuluyor namus diye birşey kalmamış daha nediyeyim herkez kendine çeki düzen vermeli yaşadıklarımıza ve yaşadıklarınıza dikkat etmeliyiz rayting için yayın araçlarında kullanılan bu densizlik terbiyesizliğe bir son virilmeli iyi bir yuva iyi yetişen bir nesil böyle bir toplumdan çıkmaz böyle toplumdan ancak hırsız katil dolandırıcı pzvnk ve orsp.. lardan başka birşey çıkmaz yavaş yavaş ülke olarak toplum olarak batıyoruz .. daha denilebilecek birşey varmı bilmiyorum


sende warya içinde ne varsa boşaltmışsın be kardeşim yazdıklarının hepsi doğruda bu topiğe böle yazman biraz tuhaf gelmiş bence sen başka başlık aç
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst