Dövme Yaptıracağım ; Motor Figürü arıyorum !

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Biliyorum arkadaşım ; Fiyatlarını da biilyorum.. ORTalama 800 felan tutar dedi arkadaş..Ben bunu 600 civarına düşürteceğim şekli sadeleştirerek :p
Tabi bunu yaptıracağım kesin deil ; ama şimdilik bunu çizdirdim :cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Yazılanları okudum da dövmemi sildiresim geldi =) Cenabet olmuşuz 2 dk da.

Dövme yaptırırken modeli çok iyi düşün. Bir ömür boyu taşıman gerekebilir çünkü.
Günümüzdeki laserle mürekkebi buharlaştırarak yapılan çıkartma işlemleri gerek çok pahalı gerekse dövme yapılış işleminden bile daha acılı ve çok uzun seanslara bölünerek yapılan bir işlem.

Dövmeyi yaptıracağın yeri de çok iyi düşün. Toplumda hepimiz çok farklı ortamlara girmek zorunda kalıyoruz ve düşün bu sitede bile çat diye cenabet ilan edilebiliyorsan başka ortamlarda hakkında neler düşünülür?
Gerektiğinde kamufile edebileceğin bir yere yaptırmanda fayda var ilk dövmeni.

Dövmeci konusuna gelince de yaptıracağın kişinin fotoğrafları ile yetinme. Yaptığı insanları bul hatta başka birine yaparken müsade isteyip işlemi izle.
He bir de dövme acıtmaz vs vs diye gaz veren insanlar var ya =) işlem sırasında onları budaklı meşe odunu ile dövmek isteyeceksin. Ama üzülme ilk bi saatin sonunda yaptırdığın bölge uyuşuyo. Ne kadar az ara verirsen dövmeye o kadar acısız olur diye düşünüyorum. ( Tekrar uyuşmasını beklemek vs..)

Bunlar benim görüşlerim, doğru yada yanlış olabilir...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ Terroize ; Okudum demişsin ama keske daha dikkatli okusaydın :p

İLK Dövmem değiLKi bu yaptıracağım :queen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Biliyorum arkadaşım ; Fiyatlarını da biilyorum.. ORTalama 800 felan tutar dedi arkadaş..Ben bunu 600 civarına düşürteceğim şekli sadeleştirerek :p
Tabi bunu yaptıracağım kesin deil ; ama şimdilik bunu çizdirdim :cherry:

600 kaadı dövmeye versem gece rahat uyuyamam yahu(bir ömür boyu vicdan azabı desem daha doğru olur :p) ::cherry:

Prison Break'teki Michael Scofield bu dövmelere servetini harcamış demek ki! :)

tatoo8ux.jpg
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Dedim sana ayarla bişi ; Dövmeye gideceğine sana gelsin para :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oLum msn de neden yoksun sen.. :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
ya dostum benim vucudumda var bi kaç tane dovme akıl vermek gibi olmasında motor cizdirceksen ozgun bişiler yaptır şimdi chooper yaptırsan ilerde hosalnmayabilirsin ben race biniyorum onu yaptırsaaan ilerde chooppera gecebilirsin sadece fikir veriyim benim bi abinin tam gogus kısmınva V8 motor resmi var oda motorcu bence o makınacıyım ben ruhunu daha cok yanısıtır sadece fikirdi umarım guzel bişi bulursun
 
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
17
dövme abdesti bozmaz,bir hurafe gibi dolanır o etrafta ama hiçbir asli kaynağı yoktur.Abdest alırken kusurlu yerleri yıkamamak bile olur.Mesela kolunuz kırıldı diyelim alçıda.Onu söküp yıkayamadınız ne olacak?
Ama dövme günah değil demiyorum.Günahtır.Ama her koyun kendi bacağından asılır.Biz bildiklerimizi söyleyelim gerisi kişinin hür iradesine kalmıştır...
Allah'ın yarattığı güzel sûreti değiştirip bozmak olduğu için çirkin bir harekettir. İnsanları bu kötü işe teşvik eden şeytandır. Cenâb-ı Hak bu durumu şöyle özetliyor: "Şeytan dedi ki: Elbette senin kullarından belli birtakımı alıp onları saptıracağım. Onlara kuruntu kurduracağım, develerin kulaklarını yarmalarını emredeceğim, Allah'ın yarattığını değiştirmelerini emredeceğim. " (en-Nisâ, 4/119) Hz. Muhammed (s.a.s.) "Allah'u Teâlâ dövme yapan ve yaptırana kaşlarını incelten ve güzellik için dişlerini törpüleyip Allah'ın yarattığı şekli değiştiren kadınlara lânet etmiştir. " (İbn Hacer el-Heytemî, ez-Zevacir, Mısır 1970, I, 141) demiştir.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
offf amma uzattınız tmm biz yanıcaz cehennemde sanki millet full müslüman yasıyoda dovmeyi eleştirmediginiz kalmıstı herkes peygamberya bu memlekette herkes kurallara uyuyoya
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
dövme abdesti bozmaz,bir hurafe gibi dolanır o etrafta ama hiçbir asli kaynağı yoktur.Abdest alırken kusurlu yerleri yıkamamak bile olur.Mesela kolunuz kırıldı diyelim alçıda.Onu söküp yıkayamadınız ne olacak?
Ama dövme günah değil demiyorum.Günahtır.Ama her koyun kendi bacağından asılır.Biz bildiklerimizi söyleyelim gerisi kişinin hür iradesine kalmıştır...

O başka birşey zorunluktan yıkayamıyorsun. Ama dövme yaptırmak bilinçli :cat:

Bende abdest alımına engel olmadığını düşünüyorum. Kuran'da geçmiyor dövme hatırlatırım :cat: Vücuda eziyet etmek ve değiştirmeye çalışmak kötüdür deniyor.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bu din konusuna girmeyeceğim sağolsun barış abim yeterince açıklamış önceki sayfalarda buna rağmen hala günah haram felan diyenler olmuş onlarda istediklerine inanabilirler tabi sorun yok
herkes sonuçta kendi bacağından asılcak:)
bi kaç resim buldum bende onları koyayım bari



 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu konu da uzadıkça uzuyor wallaha :p

Ay o son resim ne öLe :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst