Dövme Yaptıracağım ; Motor Figürü arıyorum !

Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Bu kadar sorarsan dövme yaptıramazsın.Çok iyi karar vermek lazım haklısın ama sonuçta bir dövme yahu.İstiyorsan bence yaptır bende 4 tane var.Bazıları 12 yıllık hiç pişman olmadım.Bu arada içinizdeki en büyük cenabette benim heralde.:mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bende de var 3 yıllık :) Noolmuş.. Ben burda sormuyorum ki sadece Motor figürü varsa gönderin dedim Zaten de buldum yaptıracağım figürü :p :p Bakma konuyu saptırdıLar... :)

Bu arada Cenüpler kervanına hoşgeldin :p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Sana ne :p Benim tercihim :p

senin yaptığın tercihleri biliyoz:p:p

Bende de var 3 yıllık :) Noolmuş.. Ben burda sormuyorum ki sadece Motor figürü varsa gönderin dedim Zaten de buldum yaptıracağım figürü :p :p Bakma konuyu saptırdıLar... :)

Bu arada Cenüpler kervanına hoşgeldin :p

bu kervana bende katılmak istyorum.artık bende cünüp gezmek istiyorum:salut::p

arkadaşlar bendede dovme var 4 senedir bende cenabetim :)

maşallah maşallah.siz bi dernek kurun yahuu:p:pcenabetleri koruma ve dayanışma derneği:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
yaptırcaksan klasik hep aynı kalan chopper gibi şeler yaptır:cat:

hayabusa yaptırcaksın 5 10 sene sonra modeli geççek beyenmemeye başlıcaksın :mrgreen:
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
177
Ben cünüplük Sorununa Çözüm Buldum Dövme Yaptımadan Önce Gusul Abdestini Alıyorsun Gidiyorsun Dövmeciye Yaptırıyorsun Paşa Paşa Dövmeni Asıl İş Burda Başlıyor Seni Cünüp Yapacak Herhangi Bi hakeketten Kaçınıyorsun O hareketleri söylemiyorum sitede bayanlar var ve için rahat geziyorsun :p
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
97
116620,1213274825,4.jpg

100870,1216293645,1.jpg

100870,1211108312,1.jpg

76798,1179139625,2.jpg


abi snein için bi kaçtane baktım kafana göre bak sende bu siteden istersen:cat: www.shutterstock.com :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Eyvallah kardeşim.. sağolasın :)

Bu arada beyler ; Teklikeli kelimeler kullanmayalım :) Cidden bayanlar var ayıp oLuyor :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
26
kusura bakmasın dövme yaptıran arkadaşlar ama farkındalar mı bilemem alimlerin hepsi mutabık attıkları adımdan içtikleri suya kadar hepsi haram sonra töbe ederim diyenlere de sildir öyle et tabi sildire biliyorsan onuda geçtim bir gün kafandaki beş bin planla gömerlerde neyaptım ben dersin...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Şimdi tadını cıkaralım da ; ÖLürken Kestirir attırırım o bölümleri :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
SAĞOL cici :) Ama beğenmedim :silent:

Şu an Hayabusa modelini beğendim ve cizdirdim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende hemen karar vermısın... hayırlısı yakında bende yaptırcam artıq sende bıze yardımcı olursun:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta benden söylemesi
o tarz desenler çok iğrenç
yani dışardan bakınca vay kıro dedirten cinsten.
ya da benim etrafımdakiler öyle diyo :)
zevk senin tabi.
yalnız öyle bişey 1000 ytl ve üstüdür ayrıca çok işçilk gerektirir. çizimi çok
can acısı da var tabi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst