- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #41
arkadaşlar bendede dovme var 4 senedir bende cenabetim![]()
Sana neBenim tercihim
![]()
Bende de var 3 yıllıkNoolmuş.. Ben burda sormuyorum ki sadece Motor figürü varsa gönderin dedim Zaten de buldum yaptıracağım figürü
![]()
Bakma konuyu saptırdıLar...
Bu arada Cenüpler kervanına hoşgeldin![]()
arkadaşlar bendede dovme var 4 senedir bende cenabetim![]()
Eyvallah kardeşim.. sağolasın
Bu arada beyler ; Teklikeli kelimeler kullanmayalımCidden bayanlar var ayıp oLuyor :bounce: