- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #21
Sen önceki sayfaları okumadın heralde.. Ben zatan önceden yaptırdım bi tane ; o sırtımdaŞimdi de Sol göğsüme bişi düşünüyorum
Vebali 3 senedir kaldırıyorum ben
![]()
:mrgreen::mrgreen: Tek günahımız dövme olsun be kardeşim..
Adamlar neler yapıyorlar da korkmuyoLar :mrgreen:
Günahsız insan mı var be kardeşim :mrgreen: oLum msn de deilsin ???
Fazla yazmıyor kardeşimYaptır sen yaptır
![]()
sadce cakoo gibi cenabet gezion![]()