- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
- Konu Yazar
- #1
Dün gece biraz dolaşmaya çıktım ve havanın soğuk olması nedeniyle pek dolaşamadım. Tekrar eve gelirken farklı yol seyrederek geldim ve aşağı mahalleden eve doru çıkıyordumki bu görüntüye şahit oldum. Motorun markası Bisan Star 103
öldüğü falanda yok, sanırım nisan ayına kadar zor çalışır.
Göstergeler,kontak,sele,pedallar,artçı basamağı(peg),gaz kolu,motor,motor ve şase arası,depo,ön çamurluk vb. birçok yerinde buz sarkıtları oluşmuş ve üzerinde 5-10cm civarı komple buz tutmuş. Bu görüntüyü sizlerlede paylaşmak istedim.
Bu arada cep telefonu ile çektiğim ve karanlık oluşundan dolayı iyi görüntü elde edemedim. Daha çok ve ayrıntılı resim çekecektim ama hırsız sanarlar diye tedirgin oldum. Malum ara sokak ve gece...


Göstergeler,kontak,sele,pedallar,artçı basamağı(peg),gaz kolu,motor,motor ve şase arası,depo,ön çamurluk vb. birçok yerinde buz sarkıtları oluşmuş ve üzerinde 5-10cm civarı komple buz tutmuş. Bu görüntüyü sizlerlede paylaşmak istedim.
Bu arada cep telefonu ile çektiğim ve karanlık oluşundan dolayı iyi görüntü elde edemedim. Daha çok ve ayrıntılı resim çekecektim ama hırsız sanarlar diye tedirgin oldum. Malum ara sokak ve gece...

