Donarak hayatını kaybeden Mobilet

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Dün gece biraz dolaşmaya çıktım ve havanın soğuk olması nedeniyle pek dolaşamadım. Tekrar eve gelirken farklı yol seyrederek geldim ve aşağı mahalleden eve doru çıkıyordumki bu görüntüye şahit oldum. Motorun markası Bisan Star 103 :) öldüğü falanda yok, sanırım nisan ayına kadar zor çalışır.
Göstergeler,kontak,sele,pedallar,artçı basamağı(peg),gaz kolu,motor,motor ve şase arası,depo,ön çamurluk vb. birçok yerinde buz sarkıtları oluşmuş ve üzerinde 5-10cm civarı komple buz tutmuş. Bu görüntüyü sizlerlede paylaşmak istedim.
Bu arada cep telefonu ile çektiğim ve karanlık oluşundan dolayı iyi görüntü elde edemedim. Daha çok ve ayrıntılı resim çekecektim ama hırsız sanarlar diye tedirgin oldum. Malum ara sokak ve gece...




 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Dün gece biraz dolaşmaya çıktım ve havanın soğuk olması nedeniyle pek dolaşamadım. Tekrar eve gelirken farklı yol seyrederek geldim ve aşağı mahalleden eve doru çıkıyordumki bu görüntüye şahit oldum. Motorun markası Bisan Star 103 :) öldüğü falanda yok, sanırım nisan ayına kadar zor çalışır.
Göstergeler,kontak,sele,pedallar,artçı basamağı(peg),gaz kolu,motor,motor ve şase arası,depo,ön çamurluk vb. birçok yerinde buz sarkıtları oluşmuş ve üzerinde 5-10cm civarı komple buz tutmuş. Bu görüntüyü sizlerlede paylaşmak istedim.
Bu arada cep telefonu ile çektiğim ve karanlık oluşundan dolayı iyi görüntü elde edemedim. Daha çok ve ayrıntılı resim çekecektim ama hırsız sanarlar diye tedirgin oldum. Malum ara sokak ve gece...









elektronık aksamına su gitmesin hemen çalışır
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Havalar çok kötü gidiyo. Sabah arabanın kapısı donmuştu açılmadı. bir saat sıcak su ile ısıttımda arabaya öyle bindim. :)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
emeğine sağlık paylaşımın için teşekkürler
şimdi bunun benzin göstergeside çalışmz:queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
elektronık aksamına su gitmesin hemen çalışır

elektroniğimi kalmış usta donmuş zavallı sokakta :) cep telefonu bile soğuktan yavaş çalışıyor. Bazende sapıtıyor.

ustaoğlu4840 Önemli değil. Benzin göstergesi olsada çalışmasa keşke:queen:
Zamanında bende aynısının mavisi vardı çaldılar... :)
salton otaraflarda soğuk anlaşılan...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Ben bunu tanıyorum:canavar gibi bişey :) sen gece görmüşsün..ne donması ne ölmesi,nisan değil ertesi sabaha çalışır o motor..bize gazete getirecek :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ben bunu tanıyorum:canavar gibi bişey :) sen gece görmüşsün..ne donması ne ölmesi,nisan değil ertesi sabaha çalışır o motor..bize gazete getirecek :cherry:

Valla abi 2 gündürki yatıyor.. gördüğüm kadarıyla, işten kaytarıyor heralde..
Dışarı çıkıcam birazdan gider bakarım ne durumda
Başkasına benzetmiş olmayasın...:queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
süper yaaa
motoru kilitlemeye gerek yok
kendisi yere yapışık durumda zaten :queen::cherry::queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
süper yaaa
motoru kilitlemeye gerek yok
kendisi yere yapışık durumda zaten :queen::cherry::queen:

Aslında sahibi kilitlemiş direğe ama oda buz tutmuş. :)
Bu arada arkadaşlar çoklu alıntı nasıl yapılıyor bilmiyorum onuda bu vesileyle öğrenmek isterim.... İçinizde bilen varmı ?
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Aslında üzülünülecek bir durum. Malımıza kıymet vermediğimizin bir kanıtıdır bu resim. Tamam Sivas çok soğuk bir yer futbolcuların kulakları bile donuyor ama en azından motorun üstüne bir naylonla örtü yapılarak koruma sağlanabilirdi. Herneyse sahibi daha iyi bilir.:farao::farao::farao:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Aslında üzülünülecek bir durum. Malımıza kıymet vermediğimizin bir kanıtıdır bu resim. Tamam Sivas çok soğuk bir yer futbolcuların kulakları bile donuyor ama en azından motorun üstüne bir naylonla örtü yapılarak koruma sağlanabilirdi. Herneyse sahibi daha iyi bilir.:farao::farao::farao:

20Metre ilerde aynı modelin mavisinden vardı onun üzerine şeffaf naylon örtülüydü bıranda gibi.... Kişiden kişiye değişiyor mala kıymet.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Aslında sahibi kilitlemiş direğe ama oda buz tutmuş. :)
Bu arada arkadaşlar çoklu alıntı nasıl yapılıyor bilmiyorum onuda bu vesileyle öğrenmek isterim.... İçinizde bilen varmı ?

1280 msjı olan birine site kullanımı ile ilgili açıklama yapmama vesile olduğun için tşkr ederim :)

diyelimki 5 msja alıntı yapacaksın, bu 5 msjın ilk 4ünün altında alıntı butonunun sağındaki sayfa şeklindeki butona basacan (her bastığın butonun kırmızı olduğunu göreceksin), 5.nci msjda da normal bildiğin alıntı butonuna basacan.....
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
1280 msjı olan birine site kullanımı ile ilgili açıklama yapmama vesile olduğun için tşkr ederim :)

diyelimki 5 msja alıntı yapacaksın, bu 5 msjın ilk 4ünün altında alıntı butonunun sağındaki sayfa şeklindeki butona basacan (her bastığın butonun kırmızı olduğunu göreceksin), 5.nci msjda da normal bildiğin alıntı butonuna basacan.....

Sağol gardaşım açıkçası ilk defa çoklu alıntı yapmaya ihtiyaç duydum. Öğrenme işi mesajla olmuyor. 2007de ve/veya ortalarında kaydolan bir üyede benle aynı,yakın veya üzerinde bir mesaj sayısına sahip olabiliyor.
Ayrıca yazmış olduğun yazıdan utandım azıcık araştırmam daha iyi olurdu:pr:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
yine başladı aşırı soguklar. adana gibi yerde kii hiç kar yagmaz. ama arabanın camları aşırı buzlanmaya başladı. sabahları su değmeden çözülmüyor.. Allah evi olmayana yardım etsin..
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Canım benim ya, içim parçalandı, soğukta donmuş görünce bir yavruyu... İnsanların da işi zor olmalı oralarda..


Ben de 2005 üyesiyim ama resim yüklemeyi geçen hafta becerebildim. Çoklu mesaj alıntısını öğretenin de kırk yıl kölesiyim..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Canım benim ya, içim parçalandı, soğukta donmuş görünce bir yavruyu... İnsanların da işi zor olmalı oralarda..


Ben de 2005 üyesiyim ama resim yüklemeyi geçen hafta becerebildim. Çoklu mesaj alıntısını öğretenin de kırk yıl kölesiyim..

Evet burda soğuk hava koşulları yaşam şartlarını zorlaştırıyor. Motosiklet yok zaten bu aylarda. Yerler buz ve 15-20cm kar kalınlığı mevcut. Temizlenmeyen yollarda, ara sokaklarda nere kaldırım nere yol belli değil. Kar tamamen örtüyor. Yukardaki resimlerde de öyle ama belli değil. Direğin bittiği yerden sonra 5-10cm kalınlıkta kaldırım taşı var gerisi yol ama belli değil.
Bu arada yukarıda Karmacoma isimli arkadaş bana gerekli bilgiyi anlattı... Sende okuya bilirsin. :)

yine başladı aşırı soguklar. adana gibi yerde kii hiç kar yagmaz. ama arabanın camları aşırı buzlanmaya başladı. sabahları su değmeden çözülmüyor.. Allah evi olmayana yardım etsin..

Amin gardaşım. sadece evi olmayan değil. odunu kömürü olmayanada yardımcı olsun. Bazı evlerin suları donuyor, susuz kalınıyor. Bazı evler ise kalorifer yanmasına rağmen ısınamıyor.(Eski yapılar) Isı yalıtımı olmuyor veya yetersiz kala biliyor.

Allah rahmet eylesin :D

YA bu 25 karakter olayı acayip saçma bişey bilginize..

Yarın öğlen namazından sonra Ulu Camii'den cenazesi kalkacak...:)
25 karakteri takma kafana zamanında çok şikayet vardı zaten o konuda...
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Sivas Elleri'nde bu gariban kendine biraz zor gelir :)

Sahibi keşke üstünü örtse idi.

Eriyen sular bazı yerlere girip tekrar donarsa sıkıntı olabilir.

Allah dışarda kimseyi koymasın hakkaten...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst