Domuz gribi gerçeği gerçekten bumu acaba???

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
yazılanları okudumda ..

Bende diyorum ki bu bizden sonraki nesil niye bu kadar denyo :mrgreen:

hahahahahahahahahhahahahahahhaha :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:26 ----------

Vallaha 5 saat önce yaptırdım aşıyı bir değişiklik yok.

5 saat değil 5 yıl değil çok çok sonra çıkar acısı diyolar ama inşAllah yanılıyolardır.. yada üstümüzde planları olanların planlarını Allah c.c. ters teptirir onlara, bakarsınız bizim çocuklarımız süper zekalı olur onlarınki gerizekalı :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst