Domuz gribi gerçeği gerçekten bumu acaba???

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
ALINTIDIR.

Finlandiya eski Sağlık Bakanı Dr. Rauni Kilde’den domuz gribi hakkında çok cesur açıklama.Domuz gribi aşısının bir aldatmaca olduğunu itirafa eden Dr. Kilde, “Bu aşı ile mümkün olduğunca dünya nüfusunun çoğu öldürülmek isteniyor” dedi. Bu düşüncenin eski ABD Başkanlarından Henry Kissinger’e ait olduğunu söyleyen Dr. Kilde, 14-15 Mayıs 2009 tarihinde yapılan Bilderberg toplantısında bu kararın alındığını belirtti.Dr. Kilde, bir televizyona yaptığı açıklamasında, “ABD, hiçbir maddi kayıp yaşamadan hatta milyarlarca dolar kazanarak dünya nüfusunu üçte iki oranında azaltmayı hedeflemektedir” diye konuştu.Dünya Sağlık Örgütü’ne domuz gribinin ölümcül bir salgın olduğu yönünde beyanda bulunması için baskı yaptıklarını belirten Rauni Kilde, “Böylece aşıyı tercihli değil zorunlu yapmak istiyorlardı. Özellikle hamile kadınların ve çocukların ilk önce aşı ile zorunlu tutulması gelecek nesilleri hedeflediğini göstermektedir” açıklamasında bulundu.Finlandiya hükümetinin sınıflandırmayı kabul etmediğini ve hastalığın derecesini normal hastalık olarak gösterdiğini ifade eden Kilde sözlerini şöyle sürdürdü; “Hiç kimse aşının bir yıl, beş yıl ya da 20 yıl sonra ne gibi etkilerinin olacağını bilmiyor: Mutlak kısırlık mı? Kanser mi? Ya da ölümcül herhangi bir hastalık mı?” Dr. Rauni Kilde, “Amerikan yönetimi ileride bundan dolayı doğacak herhangi bir sıkıntıdan dolayı ilaç şirketlerine bir sorumluluk yüklenmemesi için şimdiden önlemini aldı ve onları tüm sorumluluklardan muaf tuttu. Bu bile işin ciddiyetini göstermeye yeter” dedi.

Dunya nufusunun 2/3 unun oldurulmek istendigi ve bunun planlandigini anlatiyor Eski saglik bakani.
Hatta gecen ay Finlandiyada, Domuz gribinin artik tehlikeli bir hastalik olmadigina dair bir kanun degisikligi yapilmis diyor

http://theflucase.com/index.php?opti...mid=64&lang=en
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
keşke karşımızda karakterli bir şey olsaydı
o bir "şey" ama asla ama dost değil...

bir şansımız daha olsaydı da bunu akledecek bir Mustafa'mız daha olsaydı...
ama ne yazık ki....
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ergun abi zaten ben bu aşıyı cocuklarıma vurdutmadım nedense benım kendi içimde hep komplo teorılerı vardır bu na sebep olan dunyadaki örneklerı ve hayal dunyasını acan fılm yapımcıları haberler iyi kaynak olmuştur bana hatta şu anda eğitimdede böyle bır problem olduğunu kendımce kanımsıyorum dunya artık değişik taktıklerın peşinde buna inancım var bu doğru olmasa bıle nedense bu yönde inancım var bu konuyu buraya aktarman benım için iyi örnek oldu teşekkür ederım .
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
ergun abi zaten ben bu aşıyı cocuklarıma vurdutmadım nedense benım kendi içimde hep komplo teorılerı vardır bu na sebep olan dunyadaki örneklerı ve hayal dunyasını acan fılm yapımcıları haberler iyi kaynak olmuştur bana hatta şu anda eğitimdede böyle bır problem olduğunu kendımce kanımsıyorum dunya artık değişik taktıklerın peşinde buna inancım var bu doğru olmasa bıle nedense bu yönde inancım var bu konuyu buraya aktarman benım için iyi örnek oldu teşekkür ederım .

Aynı düşüncelere sahibiz Sinan,uzun yıllardır seninle aynı düşüncedeyim.Bende tanıdıklarıma ve aileme bundan uzak durmalarını tembih ediyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
363
''Özellikle hamile kadınların ve çocukların ilk önce aşı ile zorunlu tutulması gelecek nesilleri hedeflediğini göstermektedir”

bu düşünceye sahip olup hayata geçirmeyi planlayanları ve bu işe alet olanları insan olarak göremiyorum.:pr:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
küçükken ilkokulda dağıtan paket fındık içi ve kuru üzümleri hatırlar mısınız? 74 kuşağıyım ben ve akranlarım hatırlar. yıllar sonra bir türk bilim adamı o dağıtılan ürünlerin israil tarafından türkiyeye hibe edildiğini ve içerisinde zihin gelişimini engelleyen kimyasallar olduğunu açıkladı ve bilim adamı kısa bir süre içerisinde kayboldu(!) basın bu kayboluşu kıs abir süre yayınladı ve sonra ses kesildi...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
küçükken ilkokulda dağıtan paket fındık içi ve kuru üzümleri hatırlar mısınız? 74 kuşağıyım ben ve akranlarım hatırlar. yıllar sonra bir türk bilim adamı o dağıtılan ürünlerin israil tarafından türkiyeye hibe edildiğini ve içerisinde zihin gelişimini engelleyen kimyasallar olduğunu açıkladı ve bilim adamı kısa bir süre içerisinde kayboldu(!) basın bu kayboluşu kıs abir süre yayınladı ve sonra ses kesildi...

şimdi anlatıklarımızla ilgili örnekler coğaltsak millet derki ya cok film seyredıyorsunuz yada cok evhamlısınız diye şimdi sorarım sıze bızım kendi öz yurdumuzda gelişimler engellenıyorsa bılgıler carpıtılıyorsa dışa bağımlılık coğalıyorsa dedemden bu yana hala bende bızlerde değişim ilerleme eğitim ve benzeri konulardaki sorunlar gıderılemıyorsa yapılacakken kurtarılacakken yapılmıyor kurtarılmıyorsa bıze karşı yapılmış komplo teorılerını kafamda soru işaretı olarak tutarım
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
şimdi anlatıklarımızla ilgili örnekler coğaltsak millet derki ya cok film seyredıyorsunuz yada cok evhamlısınız diye şimdi sorarım sıze bızım kendi öz yurdumuzda gelişimler engellenıyorsa bılgıler carpıtılıyorsa dışa bağımlılık coğalıyorsa dedemden bu yana hala bende bızlerde değişim ilerleme eğitim ve benzeri konulardaki sorunlar gıderılemıyorsa yapılacakken kurtarılacakken yapılmıyor kurtarılmıyorsa bıze karşı yapılmış komplo teorılerını kafamda soru işaretı olarak tutarım

tutma abicim, sal gitsin...
"metal fırtına" kitabı neden çok sattı sence?
bence; yalnız değilsin :wiinkk::bounce:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
küçükken ilkokulda dağıtan paket fındık içi ve kuru üzümleri hatırlar mısınız? 74 kuşağıyım ben ve akranlarım hatırlar. yıllar sonra bir türk bilim adamı o dağıtılan ürünlerin israil tarafından türkiyeye hibe edildiğini ve içerisinde zihin gelişimini engelleyen kimyasallar olduğunu açıkladı ve bilim adamı kısa bir süre içerisinde kayboldu(!) basın bu kayboluşu kıs abir süre yayınladı ve sonra ses kesildi...

O dönemlerde ABD'den hibe süt tozları da vardı. Salakça bir şekilde bu da içirilirdi öğrencilere. Sıcak suda eritilirdi, hazır kahve gibi. Hiç bir ana baba da siz benim çocuğuma ne zıkkım içiriyorsunuz, ben ona evde süt içiremiyor muyum demezdi. Düşünemk lazım dı, bir ülke başka bir milletin çocuklarına neden süt içirmek istesin, hem de toz halinde, kimyasal birşey.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
küçükken ilkokulda dağıtan paket fındık içi ve kuru üzümleri hatırlar mısınız? 74 kuşağıyım ben ve akranlarım hatırlar. yıllar sonra bir türk bilim adamı o dağıtılan ürünlerin israil tarafından türkiyeye hibe edildiğini ve içerisinde zihin gelişimini engelleyen kimyasallar olduğunu açıkladı ve bilim adamı kısa bir süre içerisinde kayboldu(!) basın bu kayboluşu kıs abir süre yayınladı ve sonra ses kesildi...

Bizden sonra kayboldu o dağıtılan fındık ve sütler... bende 77 kuşağıyım Sencer üstad. :)

Ama olayı şöyle biliyorum ... Toprak Mahsülleri Ofisinin,Fisko birliğin ,SEK depolarında biriken tarım ürünleri devlet tarafından tüketilmesi için alınıp dağıtılmıştır diye biliyorum...

Aynı mevzuyu askerde iken de yaşadım :) 4 ay boyunca her er'ata öğlen ve akşam 2 avuç fındık düşüyordu... :) (fındık yiyen asker düşünmekl dahi istemiyorum. :) )

Daha sonraki zamanda öğrendimki (1999-2000) yıllarında . Amerikada oluşan aşırı fıstık rekoltesi üzerine fiyat indiriyorlar . Fındığın asıl tüketicisi olan Çikolata üreticileri de o yılki ürünlerini fıstık ağırlıklı sunuyorlar ...v.s. diye hatırlıyorum .

Yani elde kalan tarım ürünleri genellikle Devlet tarafından satın alınıp Tüketiliyor.(doğrudur değildir ayrı mevzu tartışmak istemiyorum.)

Bildiğim bu .
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
cok cirkef bır dunyaya hazırlıklı olun uyanık olun cocuklarımıza ailemıze sahıp cıkalım özellıkle cebımıze cebımızden ne teorilerle paralar cekılıyor bırde ağlarına düşersenız av. larla akraba olursunuz ailenız le mutsuzluk kapılarını acarsınız ben okulda nöbet tuttum öğretmenlerı vuruyorlardı bır ara o bölge cahıl kalsınki daha kolay kandıralım dıye şimdi daha buyuğü gelıyor daha cahıl ama daha görmüş bır nesıl gelıyor dızılerdeki ahlaksız teklıflerı seyretmiş nesıl yaklaşıyor alamadıklarını yapamadıklarına kımbılır nasıl sahıp olmayı kafasında düşünen nesıl sakın mevzuyu buyuttun demeyın pc. oyunlarında bıle o küçücük akıllara bunu enjekte edıyorlar
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
O dönemlerde ABD'den hibe süt tozları da vardı. Salakça bir şekilde bu da içirilirdi öğrencilere. Sıcak suda eritilirdi, hazır kahve gibi. Hiç bir ana baba da siz benim çocuğuma ne zıkkım içiriyorsunuz, ben ona evde süt içiremiyor muyum demezdi. Düşünemk lazım dı, bir ülke başka bir milletin çocuklarına neden süt içirmek istesin, hem de toz halinde, kimyasal birşey.

Seni bilmem ama ben gördüm o dönemi.. Marchall yardımı ile un, süt tozu vs geldi.. O süttozlarını süte yapmasını bilmeyen okul hademeleri yüzünden kustuk sütten nefret ettik.. Unlarda da en önemli amino asitlerden olan yani dışardan mutlaka alınması gereken zorunlu amino asidi undan alıp bizlere yedirdiler..

Birde onu bilmezsiniz belki dondurulmuş ve ışınlanmış (gamma) tavukları yedik yıllarca... Özellikle toplu yemek yenen yerlerde.. Deneme bunlar... hep.. Daha sonrada WHO gibi teşkilatlarla o ülkedeki hastalık veya kanser verilerini alıp kendi vatandaşlarına daha iyi bir gelecek için 3.dünya ülkelerinde denemeler yaptılar.. Ayrıca kendi konum olduğu için biliyorum, bazı bakterileri alıp uzayda bırakıp koşullara dirençli hale getirip biyolojik savaş amacı ile kullanmaktadırlar.. Scientific komplo teorileri değil bunlar...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazılanları okudumda ..

Bende diyorum ki bu bizden sonraki nesil niye bu kadar denyo :mrgreen:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
İşte MT yi bu yüzden seviyorum arkadaşlar.:):cat:

Güzel bir konu ve paylaşım.:cat:

Benimde iki çocuğum okuyor ve bu aşılar gelirken kağıt imzalatılmak istendi ben kabul etmedim ve aşı yaptırmadım.
En büyük nedenlerinden biri sayın Başbakan'ın sözleri oldu açıkça..Kendisine ve çocuklarına bu aşıdan yaptırmayacağını söyledi..Bunun arkasında ne var tam olarak bilmiyorum ama huylandım ve olay bitti.

Şimdi hemen her gün aileme kendi ellerimle bol C vitaminli greyfurt, portakal ya da mandalinanın suyunu sıkarak içmelerini sağlıyorum biraz yüzlerini ekşitselerde sağlıklı olduğuna inanıyorum..:cat:

Haa bu arada bende 1962 liyim süt tozu dönemlerini bizzat yaşadım.:)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen::queen::queen: , bende bu konu üzerinde düşünüyordum ; var bizde bişey az fındık yemedik:)

hocam biz acı hıyar ,sarı kiraz ,çiklembit ,taze ceviz,pirinç unundan muhalebi yiyen dönemin çocuklarıyız
radyasyonlu çayıda içmedik keko gibi :mrgreen:
o yüzden esama kıl yün gibi hazır mamalarda yemedik ,kemik suyu çorbalarla büyüdük ,çikita muz yiyemedik o dönemde ama , her türlü meyvenin sebzenin hormonsuzunu yedik ,kadayıf olsada tüylerimiz,yaşımız kemale ersede dukamız keriz ediyor her türlü ,:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
küçükken ilkokulda dağıtan paket fındık içi ve kuru üzümleri hatırlar mısınız? 74 kuşağıyım ben ve akranlarım hatırlar. yıllar sonra bir türk bilim adamı o dağıtılan ürünlerin israil tarafından türkiyeye hibe edildiğini ve içerisinde zihin gelişimini engelleyen kimyasallar olduğunu açıkladı ve bilim adamı kısa bir süre içerisinde kayboldu(!) basın bu kayboluşu kıs abir süre yayınladı ve sonra ses kesildi...

O dönemlerde ABD'den hibe süt tozları da vardı. Salakça bir şekilde bu da içirilirdi öğrencilere. Sıcak suda eritilirdi, hazır kahve gibi. Hiç bir ana baba da siz benim çocuğuma ne zıkkım içiriyorsunuz, ben ona evde süt içiremiyor muyum demezdi. Düşünemk lazım dı, bir ülke başka bir milletin çocuklarına neden süt içirmek istesin, hem de toz halinde, kimyasal birşey.

Bizden sonra kayboldu o dağıtılan fındık ve sütler... bende 77 kuşağıyım Sencer üstad. :)

Ama olayı şöyle biliyorum ... Toprak Mahsülleri Ofisinin,Fisko birliğin ,SEK depolarında biriken tarım ürünleri devlet tarafından tüketilmesi için alınıp dağıtılmıştır diye biliyorum...

Aynı mevzuyu askerde iken de yaşadım :) 4 ay boyunca her er'ata öğlen ve akşam 2 avuç fındık düşüyordu... :) (fındık yiyen asker düşünmekl dahi istemiyorum. :) )

Daha sonraki zamanda öğrendimki (1999-2000) yıllarında . Amerikada oluşan aşırı fıstık rekoltesi üzerine fiyat indiriyorlar . Fındığın asıl tüketicisi olan Çikolata üreticileri de o yılki ürünlerini fıstık ağırlıklı sunuyorlar ...v.s. diye hatırlıyorum .

Yani elde kalan tarım ürünleri genellikle Devlet tarafından satın alınıp Tüketiliyor.(doğrudur değildir ayrı mevzu tartışmak istemiyorum.)

Bildiğim bu .

Vay be eskiler cikdi ortaya:mrgreen:Dokulun bakem dokuluunn....

Sizler o cernobilzede caylari icerkene ben 2bucuk yil hic agzima damla findik ve cay koymamisdim...:bounce:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
amerikan sütü dedikleri birşey varmış
süt tozu
metazoru dağıtır yedirirlermiş ilkokul çocuklarına

çok da tehlikeli olmayan şeyler, televizyon vasıtasıyla büyük bir tehlikeymiş gibi gösterilip insanlar aldatılabiliyor :wiinkk:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
akşam siyaset meydanında bu konu işlenıyordu seyrederken uyuya kalmışım fakat öyle kafalar karışıyorki ölen insanlar var ve meksıkada aşıdan sonra ölümler azalmış amerıkada cıvasız aşı yapılıyormuş aşılar yetersız kalmış halk sokaklarda eylem yapmış cıva nıye konulmadı aşı coğaltılmadı yada konulmayacaksa nıye daha fazla üretılmedı dıye yani cok ilgınç bır durum hiçmi dunyada doğrusuna inanacağımız şahıs ve kurumlar kalmadı artık nerdeyse doğruyada inanamıyacağız doğrunun ne olduğunu kestıremıyoruz cünki ilerde veba niteliğinde bır ciddi salgın olsa yine inanmayacağız olan bızlere olacak ne acı bır durum değilmi ayrıca diğer bır konu kopyalama dna bılmem bır suru tıp adına gelişmeler olurken kanseri tedavı yada ortadan kaldıramıyorlar bunda buyuk ilaç ve tedavi masrafları var acaba akla gelen şu oluyor burda buyuk rant varda acaba onun içinmi hızlı ve ileri tedavıler gün yüzüne cıkmıyor işte aklına bunlar gelıyor insanın belkıde komık ama öyle işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst