- Katılım
- 25 Ocak 2009
- Mesajlar
- 310
Vallaha 5 saat önce yaptırdım aşıyı bir değişiklik yok.
yazılanları okudumda ..
Bende diyorum ki bu bizden sonraki nesil niye bu kadar denyo :mrgreen:
Vallaha 5 saat önce yaptırdım aşıyı bir değişiklik yok.