Dolu dizgin yıllar ( yeni bi motosiklet dizisi )

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Baş rolde motosiklet aşığı bi genç var ( süper sport ) genç yarışlara katılıyo,ailesi motosiklete binmesini istemiyo,ama çocuk dinlemiyo,yarışlara giriyo,yarışlarda kazalar oluyo,gençler sakat kalıyo,aile çocuğunu psikoloğa götürmek istiyo,motosiklet kullanmak psikolojik bi sorunmuş gibi gösteriliyo,dizide illegal cadde yarışları felan yapılıyo falan filan....


merak ettiğim konu

Motosikletli gençler ile ilgili bi dizinin yapılması güzel,fakat konunun bu şekilde ele alınması bizim için iyimi kötümü,zaten bizleri pek sevmeyen diğer insanlar,bu dizi yüzünden bize daha bi serseri gözüyle bakarlarmı ( polat alemdara kahraman gözüyle baktıkları gibi :cherry: )

Sizce bu dizinin toplum üzerindeki bize yansıyacak etkisi ne olur ,izleyenler vardır mutlaka SAYGILAR....
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bununla ilgili önceden açılmış bir konu vardı sanki.
Lütfen konu açmadan önce arama motorlarını kullanınız:queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ne yani belimizde 15lik motosikletemi binelim. polat alemdar yakıştırması hiç hoş olmamış. ismail arkadaşım sana katılmıyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben kaçırdım gecen gece izLeyemedim :silent: Yalnız izleyen arkadaşlarımızdan bazı yanlarının doğru olmadığını duydum ! Motorcu Ruhunun Psikopat yanları yansıtılms dediler.. OLMaMaLı Tabi :p
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
yahu dızının adı ne? dedım konu baslıgında varmıs nerede cıkıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Rezalet konu, kötü oyunculuk, dandik bir yaz dizisi... İnternetten seyrettim, tamamen vakit kaybı. :pr:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
8
geçen gün bende izledim arkadaşlar

malesef motosiklet ve kullanıcıları için pekte iyi bir imaj cizmemişler,

zengin, sorumsuz ve sorunlu gençliğin hevesi olarak yansıtmışlar , en azından ilk bölümde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı cevabı burayada yazayım iso :mrgreen:bu diziyi bizimkilere izletmemem lazım :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Reklamın iyisi kötüsü olmaz reklam amacınas ulaşır herzaman:)
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
22
geçen gün bende izledim arkadaşlar

malesef motosiklet ve kullanıcıları için pekte iyi bir imaj cizmemişler,

zengin, sorumsuz ve sorunlu gençliğin hevesi olarak yansıtmışlar , en azından ilk bölümde


kesinlikle..:cat:

illegal yarış yapan birsürü serseri var dizide,,,
bizim insanlarımızn bi grubun içinde hata yapan birisinin hatasını tüm gruba dahil edip,,,tamamını öyle değerlendirmek konusunda üstüne yoktur,,,

..pek iyi bir intiba bırakacağını sanmıyorum...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
4
böyle bi dizi iyi de... ele alınış biçimi yanlış..

bu da gösteriyor ki toplumun her kesiminde olduğu gibi yazarlar da motoculuğu bu şekilde görüyor ve milyonlara yanlış bakış açısıyla yansıtıyor
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bende internetten izledim .. başrolde Osman Sınav'ın oğlu var .. bence hiç iyi rol yapamıyor .. yerine Polat alemdar ı koysalardı Türkiyenin yarısı motorcu olurdu :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Su an ATV de izleyin arkadaşlar :) Ne düşüştü o bee :p 10 km hızla mı düştü :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende internetten izledim .. başrolde Osman Sınav'ın oğlu var .. bence hiç iyi rol yapamıyor .. yerine Polat alemdar ı koysalardı Türkiyenin yarısı motorcu olurdu :mrgreen:

süper fikir :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Düşmedi motoru yana yatırdı arka tekeri kilitledi :) Sonra çocuk kaskı fırlattı onada kızdım.

Böyle motorları tanıtan falan her hafta motor yolculuklarını anlatan bir dizi olsa. Arada bir yarışlar düzenlensin dizide . İlla sosyal mesaj vermek mi gerekiyor yani.

bende internetten izledim .. başrolde Osman Sınav'ın oğlu var .. bence hiç iyi rol yapamıyor .. :mrgreen:

Bence dizideki en iyi rol yapan kişi o . Babası değişsin :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
74
Bizler motor kullanan ve gayet aklı başında insanlarız. Eğer bu dizinin amacı motosikletçilerin hayatını yansıtmaksa Osman SINAV bence bu kez çuvallamış. Biz motosiklete binen burjuva çocukları değiliz, altımızdaki motorlar kendi alın terimiz. Çok arkadaşım var motor parası biriktirmek için kışları evden dışarı adımını bile atmayan. Eğer amaç motorculara yönelik bi dizi yapmaksa caddelerde trafikte karşılaştığımız sorunları, bizleri hiçe sayan sürücüler yüzünden yaşadığımız sayısız tehlikeden bahsetse bence çok dana mantıklı olurdu.
Ben bu sitede kafasındaki NOLAN'ı yere fırlatacak ve bi hiç uğruna gaza gelerek kalkış yapıcak arkadaş tanımıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst