- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
1. bölüm fragmanı
[GV]-8667960368159220289&ei[/GV]
Toplumun bizi yanlış anlması olayına gelince; Bu toplum bizi ne zaman dogru anladıki şimdi dogru anlama ihtimali olsun. Sanıyormusunuzki bizi topluma düzgün anlatan bir dizi olsa bu toplumun hakkımızdaki düşüncesi degişecek. :mrgreen:
Motosiklete şeytan icadı diyen bir topluma bir yıl boyunca motosikletlilerin toplumda örnek vatandaşlar oldugunu anlatan flim izletsenizde içlerindeki o önyargıyı kıramazsınız.
Neyse diziye gelelim. Dizi güzel bizi topluma yanlış anlatsada güzel.
Son olarak cbr 600 rr'ın fena şekilde reklamı olmuş. Diger 1000cc'lerin ise yarısından fazlası yine honda. Adamlar iyi reklam yapıyor
[GV]-8667960368159220289&ei[/GV]
Toplumun bizi yanlış anlması olayına gelince; Bu toplum bizi ne zaman dogru anladıki şimdi dogru anlama ihtimali olsun. Sanıyormusunuzki bizi topluma düzgün anlatan bir dizi olsa bu toplumun hakkımızdaki düşüncesi degişecek. :mrgreen:
Motosiklete şeytan icadı diyen bir topluma bir yıl boyunca motosikletlilerin toplumda örnek vatandaşlar oldugunu anlatan flim izletsenizde içlerindeki o önyargıyı kıramazsınız.
Neyse diziye gelelim. Dizi güzel bizi topluma yanlış anlatsada güzel.
Son olarak cbr 600 rr'ın fena şekilde reklamı olmuş. Diger 1000cc'lerin ise yarısından fazlası yine honda. Adamlar iyi reklam yapıyor
Son düzenleme: