Dolu dizgin yıllar ( yeni bi motosiklet dizisi )

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
1. bölüm fragmanı
[GV]-8667960368159220289&ei[/GV]

Toplumun bizi yanlış anlması olayına gelince; Bu toplum bizi ne zaman dogru anladıki şimdi dogru anlama ihtimali olsun. Sanıyormusunuzki bizi topluma düzgün anlatan bir dizi olsa bu toplumun hakkımızdaki düşüncesi degişecek. :mrgreen:

Motosiklete şeytan icadı diyen bir topluma bir yıl boyunca motosikletlilerin toplumda örnek vatandaşlar oldugunu anlatan flim izletsenizde içlerindeki o önyargıyı kıramazsınız.
Neyse diziye gelelim. Dizi güzel bizi topluma yanlış anlatsada güzel. :)

Son olarak cbr 600 rr'ın fena şekilde reklamı olmuş. Diger 1000cc'lerin ise yarısından fazlası yine honda. Adamlar iyi reklam yapıyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
bence başroldeki çocuk çok havalı bir lavuk.şahsen ayaroldum.yarışıyolar annesi olum yarışma vırtzırt bir firen sesi yerde çırpınan bir motorcu başlangıç bu zaten sonrası atçifliğinde zaten başroldeki lavuk burdada hızlıya amcam burda kızlara sarkıyo falan filan saçmalık bu bir motor dizisi değil
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Daha önce açılmıştı topic.Kilitlenmesini talep ediyorum :p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bence başroldeki çocuk çok havalı bir lav...şahsen ayaroldum.yarışıyolar annesi olum yarışma vırtzırt bir firen sesi yerde çırpınan bir motorcu başlangıç bu zaten sonrası atçifliğinde zaten başroldeki lav.. burdada hızlıya amcam burda kızlara sarkıyo falan filan saçmalık bu bir motor dizisi değil

böle cevapmı yazılır ya? nasıl kelimeler bunlar. öğren cevap yazmayı da sonra gir foruma...

forum kurallarını oku önce.

http://www.motosiklet.net/forum/forum-kurallari-ve-sik-sorulanlar/announcements.html
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
beğenmeyen arkadaşlar.artık egzos bile duymıcaksınız zaten.at sesleriyle devam ediyo dizi:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Bu dizide bizden bi kaç kişi oynaması lazımdı mesela baş rollerde jesse, ben , loft, gökan, :p:p

Ar rolleride tuqu ve fıstafaya falan verirdik puhaha dizi tavan yapmazsa ne olim :cherry:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bugun baktım bıraz fena deıl.ya bu motor dızısı ama dıger bolumlerde motor olmıcak.cocuk cıftlıge gıttı..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Bu dizide bizden bi kaç kişi oynaması lazımdı mesela baş rollerde jesse, ben , loft, gökan, :p:p

Ar rolleride tuqu ve fıstafaya falan verirdik puhaha dizi tavan yapmazsa ne olim :cherry:

gokhana 600luk verin siz 1000lik makineyle cıkın oynayın rezil etsn sizi herkese:p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu dizide bizden bi kaç kişi oynaması lazımdı mesela baş rollerde jesse, ben , loft, gökan, :p:p

Ar rolleride tuqu ve fıstafaya falan verirdik puhaha dizi tavan yapmazsa ne olim :cherry:

evet bizide oynatın tekteker yapabilen birileri lazım dimi :p
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her ne kadar bizi topluma yanlis gostersede iyi bi dizi bence:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
bence başroldeki çocuk çok havalı bir lavuk.şahsen ayaroldum.yarışıyolar annesi olum yarışma vırtzırt bir firen sesi yerde çırpınan bir motorcu başlangıç bu zaten sonrası atçifliğinde zaten başroldeki lavuk burdada hızlıya amcam burda kızlara sarkıyo falan filan saçmalık bu bir motor dizisi değil

Yavaaaaş:farao:Az daha dikkat et yazdıklarına kardeş


UnSpokeN
Bizler motor kullanan ve gayet aklı başında insanlarız. Eğer bu dizinin amacı motosikletçilerin hayatını yansıtmaksa Osman SINAV bence bu kez çuvallamış. Biz motosiklete binen burjuva çocukları değiliz, altımızdaki motorlar kendi alın terimiz. Çok arkadaşım var motor parası biriktirmek için kışları evden dışarı adımını bile atmayan. Eğer amaç motorculara yönelik bi dizi yapmaksa caddelerde trafikte karşılaştığımız sorunları, bizleri hiçe sayan sürücüler yüzünden yaşadığımız sayısız tehlikeden bahsetse bence çok dana mantıklı olurdu.
Ben bu sitede kafasındaki NOLAN'ı yere fırlatacak ve bi hiç uğruna gaza gelerek kalkış yapıcak arkadaş tanımıyorum.

Arkadaşa katılıyorum:cat:
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
177
Bununla ilgili önceden açılmış bir konu vardı sanki.
Lütfen konu açmadan önce arama motorlarını kullanınız:queen:


Arama Motorunda kendi Konu MU BiLe BuLamıyom Ki? :p

Altınıza O Aracı Veren Anne Babanın Allah BeLasını Versin ? :cyclopsan
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst