cenkis abicim bende seni çok seviyoruz
ulen deli emin, o gün beni ne hallere soktunuz bak bu gün bile belgeleri gün yüzüne çıkıyo, motorun tersi izmir istikametine bakıyodu geliş anınızı yakalama heyecanı ile o yöne güvenle bakıyodum, aslında sıkıntıdan göğsüm sıkıştı sanıyodum, resmi görünce nedenini anladım :queen:
üstat sen bana bakma yani suçu dümenciye atmayın hemen,sağ koltuğa bakın açıklamaya gerek kalmayacak hehehheee
Wallace:"Ahmetim duyulmazım karnınız acıkmadı mı yaa,bi sucuk yermiyiz,bence yeriiz çek sağdaki lokantaya???"
duyulmaz:"olur abi"
Wallace:"beyler çay içermiyiz bence içeriz"
Chatkut:"tabi abi"
duyulmaz:"abi o kaçıncı bardak???"
Wallace:"usta demli bi çay duble"
Usta(siteyle bi alakası yoktur):"çay bitti hadi bakiym yolcu yolunda gerek"
Wallace:"aaaaa saat kaç olmuş"
Duyulmaz,
Chatkut: "saat işte laf anlatamazsın ki???"
Wallace:"o sucuklar bitecek,bitir"
Duyulmaz:"yaa biz Manisaya gidiyoduk dimi,bi an unutmuşum"
gibi gibi gibi...
Biiiiiz kii urlayaa 3 saatte giden bir ekibiiiiz,biz ki lokantaların yerini koklayarak bulan bir milletiiiiiiz,biz ki ....biz var ya acayip bi Mt yiz yaaa.Yok ötesi
Bellik artık göğüslük olarak kullanıyoruz,eski köye yeni adet getirelim...:bounce::bounce::bounce::bounce: