DoğumGünün Kutlu olsun Karmacoma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
erkmenim, çağataycım teşekkür ederim, ya erkmen versys nerden içine doğdu rüyama izleyici olarakmı katıldın .
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
32 yaşına kadar bence bu topic i güncel tutalım.Malüm bu yaş ya Tibette geçer ya da arkadaş desteğiyle geçer hhehe!!!
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
duyulmazım 30 yaşındayım ben , seneye direkt 32ye terfi edecem, nufüs müdürüyle konuştum ayarladım işi , merak etme sorun yok :queen:

kaya34 dostum çok teşekkür ederim,
yani anlayacağın izmir yarışlarında sen ve doktorun şemsiyecileri olan ben ve alp_tunay izmirde bulabileceğin en kart şemsiyecilerdi, :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
duyulmazım 30 yaşındayım ben , seneye direkt 32ye terfi edecem, nufüs müdürüyle konuştum ayarladım işi , merak etme sorun yok :queen:

kaya34 dostum çok teşekkür ederim,
yani anlayacağın izmir yarışlarında sen ve doktorun şemsiyecileri olan ben ve alp_tunay izmirde bulabileceğin en kart şemsiyecilerdi, :)

Arkadaşlar şu anda aldığım habere göre mustafa 32 yaşına bassmış...Annesi bir yıl geç yazdırmış nüfusa..Askere geç gitsin diye....:queen::queen:

Adam nerdeyse 33 yaşına geldi topic hala gündemde yav....:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
30,5 in kerameti hiç eskimeyen bi yaş, her an kaç olacağı hiç belli olmadığındandır. :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Seneye yeni bir "DoğumGünün Kutlu olsun Karmacoma" topicinde buluşmak üzere.
Esen kalın...

-Konu amacına ulaşmıştır.-
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst