DoğumGünün Kutlu olsun Karmacoma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
hhahhaaaa acaba neyi bekliyordum mustafa o sırada hahahhaaa,yoksa İzmirden saat 18:09 da çıkıp saat 19:54 de manisaya giren Mt İzmir'in bi kaç elemanını mı bekliyordun hahahaa

"5 sigara içtim,10 tane yedim" sözü kime aittir???
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
cenkis abicim bende seni çok seviyoruz :)

ulen deli emin, o gün beni ne hallere soktunuz bak bu gün bile belgeleri gün yüzüne çıkıyo, motorun tersi izmir istikametine bakıyodu geliş anınızı yakalama heyecanı ile o yöne güvenle bakıyodum, aslında sıkıntıdan göğsüm sıkıştı sanıyodum, resmi görünce nedenini anladım :queen:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Mustafa Doğum günün kutlu olsun.. Daha nice sağlık, huzur, mutluluk, yaşam dolu yıllara.. Herşey gönlünce olsun.. :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Doğum günün kutlu olsun biraz geç kutladım galiba kusura bakma :rendeer: Sağlıklı mutlu sevgi dolu nice yıllara tabii içinden mümkünse motosiklet hiç olmaması kaydıyla.... Hoşçakal.... :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Mustafacım ben de gecikmiş olarak yeni yaşını kutluyorum... nice sağlıklı yıllara...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
karmacoma mustafa kardeşim doğum günün kutlu olsun iyi seneler geçirmen dileğiyle yeni yaşın sana şans getirir inşallah:cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
mustafa !!!!!
kaç yaşına girdin
heee....duyamadım....
31 miiiiii neeeeee ????
yaw yaşlılık işte kulaklar az duyuyor :queen:

olm sen tibete değil bence mars'a git ,bu zirzoplar seni rahat bırakmaz
hele başlarında wallace gibi bi çıbanbaşı,
arkasındada onun izinden giden benim gibi provakatör varken :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dğoğumgünün kutlu olsun. Yaşı +30 olanlar huzurevine gidiyorsa, sonraki aşamalar nedir? Bilelim de yaşımızı ortalarada söylemeyelim. :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
valla biraz geç gördüm ama doğum günün kutlu olsun mustafa nice mutlu yıllara herşey gönlünce olsun
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
hepiiii börtdey tu yuuuuuuuuuuuu :rendeer:

sağlıklı , mutlu , sevgi dolu , paralı , motorlu , arabalı hep yollarda hep güzel anlarda beraber olduğumuz yeni bi yaş diliyorummmmm
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
cenkis abicim bende seni çok seviyoruz :)

ulen deli emin, o gün beni ne hallere soktunuz bak bu gün bile belgeleri gün yüzüne çıkıyo, motorun tersi izmir istikametine bakıyodu geliş anınızı yakalama heyecanı ile o yöne güvenle bakıyodum, aslında sıkıntıdan göğsüm sıkıştı sanıyodum, resmi görünce nedenini anladım :queen:

üstat sen bana bakma yani suçu dümenciye atmayın hemen,sağ koltuğa bakın açıklamaya gerek kalmayacak hehehheee

Wallace:"Ahmetim duyulmazım karnınız acıkmadı mı yaa,bi sucuk yermiyiz,bence yeriiz çek sağdaki lokantaya???"

duyulmaz:"olur abi"

Wallace:"beyler çay içermiyiz bence içeriz"

Chatkut:"tabi abi"

duyulmaz:"abi o kaçıncı bardak???"

Wallace:"usta demli bi çay duble"

Usta(siteyle bi alakası yoktur):"çay bitti hadi bakiym yolcu yolunda gerek"

Wallace:"aaaaa saat kaç olmuş"

Duyulmaz,Chatkut: "saat işte laf anlatamazsın ki???"

Wallace:"o sucuklar bitecek,bitir"

Duyulmaz:"yaa biz Manisaya gidiyoduk dimi,bi an unutmuşum"

gibi gibi gibi...

Biiiiiz kii urlayaa 3 saatte giden bir ekibiiiiz,biz ki lokantaların yerini koklayarak bulan bir milletiiiiiiz,biz ki ....biz var ya acayip bi Mt yiz yaaa.Yok ötesi



Bellik artık göğüslük olarak kullanıyoruz,eski köye yeni adet getirelim...:bounce::bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
The_lancet , chopperrider emircim, kumita45 davutum, gürkayım , lodos serkanım , mrCool-selim üstad , mete_han , muratti_R1 hıfzı abi, böcek özge , mecit amcaoğlum çok tşkr ederim

mustafa !!!!!
kaç yaşına girdin
heee....duyamadım....
31 miiiiii neeeeee ????
yaw yaşlılık işte kulaklar az duyuyor :queen:
lodoscum ya gözlerde malum bulanık görüyo net okuyamadım yazdıklarını, allah razı olsun. :p

Doğum günün kutlu olsun biraz geç kutladım galiba kusura bakma :rendeer: Sağlıklı mutlu sevgi dolu nice yıllara tabii içinden mümkünse motosiklet hiç olmaması kaydıyla.... Hoşçakal.... :)
tebrikin için saol ama temennini anlamadım, sebep?

amcoğluuuuuu,,,nice yıllaraa....seni seviyorum...
eywallah mecitim , amcamınoğlu seni yerdemi buldum sanki bende seni seviyorum
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
mustafa ben yoktum geç öğrendim kusura bakma:) doğum günün kutlu olsun :rendeer:allah bi kawa versys nasip etsin:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst