- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
- Konu Yazar
- #41
iy ki doğdun iyki doğdun nolmuş yani doğmuşda neden bu kadar uzatıylorsunuz böyle aptalca konuları sayın site halkı böyle üstte olan lara burjuva muamelesi yapıyorsunuz.Anlamıyorum.neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz bilmiyorum.
valla ben aramızda üstde kimseyi göremiyorum
evet, Gece_ nin tükkandan geliyorum:cherry:
yupppiiiiiiiiiiii, tarif ettiğim gibi olanından dimi