Doğum günün kutlu olsun Prometheus06 :)

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
iy ki doğdun iyki doğdun nolmuş yani doğmuşda neden bu kadar uzatıylorsunuz böyle aptalca konuları sayın site halkı böyle üstte olan lara burjuva muamelesi yapıyorsunuz.Anlamıyorum.neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz bilmiyorum.

valla ben aramızda üstde kimseyi göremiyorum :)

evet, Gece_ nin tükkandan geliyorum:cherry:

yupppiiiiiiiiiiii, tarif ettiğim gibi olanından dimi :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bende diyorum ne çabuk bir sene geçti de Onur un doğum günü geldi. :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yaşlanıyosun onur ömürden biryıldaha gitti,d.günün kutlu olsun

Bence sen biraz yaşlanmışsın...:queen::queen::queen:

iyiki doğdunuz efenim.Nice nice senelere:rendeer:
Sazaaan .... Evettttttt... :queen::queen::queen:

proda motoru aldı siteye uğramaz oldu artık :cherry:

Bu da aynalısı...:queen::queen::queen:

iy ki doğdun iyki doğdun nolmuş yani doğmuşda neden bu kadar uzatıylorsunuz böyle aptalca konuları sayın site halkı böyle üstte olan lara burjuva muamelesi yapıyorsunuz.Anlamıyorum.neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz bilmiyorum.
Sen ne ispatladın şimdi?.... :silent::silent::silent: İsyankarlık huyunda var galiba....:bounce::bounce:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
M inn kedi olmuşta fare tutmaya mı çalışmış :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
emin_arikoglu'nun üyelerle kafa yapma suçundan forumumuzun bilmem kaçıncı maddesi geregi banlanmasını talep ediyorum::11122::::11122:::

:p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emin_arikoglu'nun üyelerle kafa yapma suçundan forumumuzun bilmem kaçıncı maddesi geregi banlanmasını talep ediyorum::11122::::11122:::

:p

bu dava en az 1 sene sonra sonuçlanır demekki ben gene faaliyetime devam edebilirim :mrgreen:

bende arkandayım:bounce:

keşke tuncer abi olsaydı biraz pazarlıkla 50 liraya banlıodu:p:p

mhrrmkpnr çekil arkadaşım adamın arkasından :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu yıllara, sağlık ve huzurla inşallah
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
hahahahahahaha nasılda zokayı yuttunuz ama:mrgreen: pro sana doğum günü topiği açtım bi teşekkür et bari yav :p



ilk başta öyle yazmamıştın ama :mrgreen: ama çoğu kişi yutmuş amacıma ulaşmış oldum yaşasın muziplik :p

Emincim asıl yutturduğun zoka bunu muziplik olsun ayana yaptım diyerek sazanlığını gizlemek olmuş sanırım.:cherry:

iResil seni.:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
mhrrmkpnr' Alıntı:
emin_arikoglu'nun üyelerle kafa yapma suçundan forumumuzun bilmem kaçıncı maddesi geregi banlanmasını talep ediyorum::11122::::11122:::

:p

bende arkandayım:bounce:

keşke tuncer abi olsaydı biraz pazarlıkla 50 liraya banlıodu:p:p

Ayıptır söylemesi kazıklanmışsınız biraz, gelin hele şöyle tanıdıksınız, fiyatta anlaşırız...:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dEmin yaptığın büyük garagtersizlik...ama gencsin toysun bide Levent Nişantaşı Ulus falan hatırına bu seferlik küfretmiyorum sana...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst