Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 2 Nis 2007
- Mesajlar
- 423
dOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NİCE MUTLU YILLARA DİLEĞİYLE
3,pastaya seni almazlar oglum seni atılarya o sitede kesilcek bende basın kartıyla gidiyorum (adminden )kart cıkarttım oyle :queen::queen:
zaten ondan yazdık ya :queen::queen:oooff Halis abi koptum yaaa :queen::queen::queen:
kaldı 34 gün mutlu yılar
zaten ondan yazdık ya :queen::queen:
gece rüyandamı görüon halis abi napıyon
:cherry::cherry:
horlatmada bitsin artık şu polimik![]()