Kuzgunun yavrusu kendine şahan görünürmüş! diye bir ata sözü var bizim buralarda.
Herkezin motosikleti kendine güzel, mesela: ( benim motosikletim hepinizinkinden güzel )
Buraya şimdi yazacağım şeyler bana değil alıntıdır aslında.Bizim başka bir sitedeki üyemiz derki

DL endurodur veya değildir,Ben DL1000 imle, hangi marka ve model olursa olsun diğer enduroların girdiği her deliğe girerimde çıkarımda) At sahibine göre kişner! diye başka bir atasözü daha var bizim oralarda bilmem sizin oralarda derlermi?
Önemli olan benim ki seninkini döver veya benimki seninkinden güzel olayı değildir
Önemli olan iki tekere gönül verme ve aşkıdır.Yoksa gönül muhabbet ister,kahvehane bahane! olayları arkadaşlarım,kardeşlerim,ağabeylerim.Önemli olan budur bence :rendeer: