- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 702
- Konu Yazar
- #1
SELAM ARKADAŞLAR
ilk ENDURO gezimi www.enduroclub.org daki arkadaşlarımla yaptım
8 makina vurduk kendimizi dağlara ahanda liste
1-KTM-Kürşat team kaptanı
2-DR350-Bülent abi
3-DR350-Serhat
4-KLR650-Dr. Arda
5-XR450-Ömer abi
6-NX250-Sinan
7-History125-Ümit ENDURO anlayışını değiştiren adam
8-tabiki ben deniz ArapKadri ve Sevgilisi
rota Selçuk dağları
sevgilim hazır
yaw camsız da güzel bu kıııızzzzz:cat::cat::cat:

azcık geçde olsa toplaştık rota konuşuluyo
ben başıma geleceklerden habersiz safca foto çekiyom:cherry:
http://img146.imageshack.us/img146/5702/enduroblubgez1
daha ovadayız Bülent abi gazladı sapağı kaçırdı onu bekliyoz:pale:
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img146.imageshack.us/img146/3840/enduroblubgez1270120080es4.jpg
ENDURO anlayışını değiştiren adam Ümit ve ben

ilk manzara seyri

ilk molada kızım:queen:

yaz gelsede çimsek bu sahilde yahuu:queen::queen:

gidecemiz yerlerden haberin yok olm foto çek sen işin ne

denizden uzaklaşıyoz yaveşceee:cherry:


Kürşat baba çek bakalım fotoooo

OTOBAN girişi OKS leri göstermeyi unutmayın :queen:

eeee yeni lastiklerim çamurla tanıştıııı YAŞASIIINNN:queen::queen:

ÇIKMAZ SOKAK geri dön:queen:


yol düzgün ve geniş benim kız hemencik döndü :mrgreen:

kaymak gibi asfalt beee:cyclopsan


oy ooyyy oooooyyyyyyyy:mrgreen::mrgreen:

karar verin bakalım sağdanmı soldanmı ha:cyclopsan:cyclopsan



Ümit in safkan ENDUROsu ufak bi arıza yaptı ama yola devam etmekten kurtulamadı:cherry::cherry:

ACIKTIK bi tel açtık HİLTON YEMEK SERVİSİ geldi
menü sağlam SUCUK EKMEK:queen::queen::queen::queen::queen:








SUCUK EKMEK TOPLU İMHA TÖRENİİİ:cat::queen::queen::queen::queen:


SEVGİLİMle burdan tek parça iner çıkarmıyız acabe:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan




olm sucuğu bi sindirin yaw
hemen yol aramaya başladınız beee
r:


yola devam

Kürşat yol arıyo ama sevgilimin o yoldan geçmesi imkansız diye vazgeçiyo

mermer taşların üzerinde yol bakınıyoz varmı acabe :cyclopsan
yörük arkadaşda yardım ediyo bize



KEÇİLİK YAPMAYINDA KEÇİLERE BAKIN :queen::queen::queen::queen::queen:


ve aranan KEÇİ OTOBAN girişi bulundu :cherry:
OGS kartlarınızı okutun beyler:queen::queen::queen:




otoban o kadar genişki :cyclopsan
sevgilim geçsin diye uğraşmaya başladık
çalıların arkasındayız iyi bakın görceniz:mrgreen::mrgreen:

Serhat kardeşime bıraktım sevgilimi
bu işlerde tecrübem yok ben yol açamaya çalışıyorum




YAŞASIN ilk 8 e girdim ve KEÇİ OTOBANInı 4. bitirdim:queen::queen:




<a href="http://img341.imageshack.us/my.php?image=enduroblubgez1270120080is8.jpg" target="_blank"><img src="http://img341.imageshack.us/img341/8586/enduroblubgez1270120080is8.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>
manzara keyfi yapalım az daha





yorgunluğun unutulduğu foto:cat::cat::cat::cat::cat:


inişe devam



heyoooo medeniyete geldik sıcak çaaaayyyyyyy:queen:



Ömer abi bana rol mü kesiyon haa
r:
r:
r:


işte aradığımız KEÇİ OTOBANInı bulduk ve geçtik
kısaca gezinin sonucunda elde edilenler
sağ ayağın gazi olması
sevgilimizle iki kez sağ yana çamura yumuşak inişi gerçekleştirmemiz
iliklerimize kadar üşümemize karşın
aldığım inanılmaz KEYİF MÜKEMMEL:cat::cat::cat::cat::cat:
bu arada çay içtiğimiz istasyonda OMM RİDERS dan 3 arkadaşımız vardı
dağdan biz inerken farlarımızı görmüşler ve
-adamlara bak be ciplerle nereye çıkmışlar
diye kendi aralarında konuşmuşlar(ki söyleyen Haluk abim tanırım kendisini)
ve aradan geçen 1 saat sonrasında biz istasyona geldiğimizde gördükleri ciplerin 4 değil 2 tekerlekli olduğunu anladılar:queen::queen::queen::queen:
bu keyfe beni dahil edip bana katlanan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
bu arada yola çıkarken geziye bi isim düşünmedim nerelere gideceğimizi bilmediğimden
artık isim belli
KEÇİ OTOBANI TERAPİSİ:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
ilk ENDURO gezimi www.enduroclub.org daki arkadaşlarımla yaptım
8 makina vurduk kendimizi dağlara ahanda liste
1-KTM-Kürşat team kaptanı
2-DR350-Bülent abi
3-DR350-Serhat
4-KLR650-Dr. Arda
5-XR450-Ömer abi
6-NX250-Sinan
7-History125-Ümit ENDURO anlayışını değiştiren adam
8-tabiki ben deniz ArapKadri ve Sevgilisi
rota Selçuk dağları
sevgilim hazır
yaw camsız da güzel bu kıııızzzzz:cat::cat::cat:

azcık geçde olsa toplaştık rota konuşuluyo
ben başıma geleceklerden habersiz safca foto çekiyom:cherry:
http://img146.imageshack.us/img146/5702/enduroblubgez1
daha ovadayız Bülent abi gazladı sapağı kaçırdı onu bekliyoz:pale:
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img146.imageshack.us/img146/3840/enduroblubgez1270120080es4.jpg
ENDURO anlayışını değiştiren adam Ümit ve ben

ilk manzara seyri

ilk molada kızım:queen:

yaz gelsede çimsek bu sahilde yahuu:queen::queen:

gidecemiz yerlerden haberin yok olm foto çek sen işin ne

denizden uzaklaşıyoz yaveşceee:cherry:


Kürşat baba çek bakalım fotoooo

OTOBAN girişi OKS leri göstermeyi unutmayın :queen:

eeee yeni lastiklerim çamurla tanıştıııı YAŞASIIINNN:queen::queen:

ÇIKMAZ SOKAK geri dön:queen:


yol düzgün ve geniş benim kız hemencik döndü :mrgreen:

kaymak gibi asfalt beee:cyclopsan


oy ooyyy oooooyyyyyyyy:mrgreen::mrgreen:

karar verin bakalım sağdanmı soldanmı ha:cyclopsan:cyclopsan



Ümit in safkan ENDUROsu ufak bi arıza yaptı ama yola devam etmekten kurtulamadı:cherry::cherry:

ACIKTIK bi tel açtık HİLTON YEMEK SERVİSİ geldi
menü sağlam SUCUK EKMEK:queen::queen::queen::queen::queen:








SUCUK EKMEK TOPLU İMHA TÖRENİİİ:cat::queen::queen::queen::queen:


SEVGİLİMle burdan tek parça iner çıkarmıyız acabe:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan




olm sucuğu bi sindirin yaw
hemen yol aramaya başladınız beee


yola devam

Kürşat yol arıyo ama sevgilimin o yoldan geçmesi imkansız diye vazgeçiyo

mermer taşların üzerinde yol bakınıyoz varmı acabe :cyclopsan
yörük arkadaşda yardım ediyo bize



KEÇİLİK YAPMAYINDA KEÇİLERE BAKIN :queen::queen::queen::queen::queen:


ve aranan KEÇİ OTOBAN girişi bulundu :cherry:
OGS kartlarınızı okutun beyler:queen::queen::queen:




otoban o kadar genişki :cyclopsan
sevgilim geçsin diye uğraşmaya başladık
çalıların arkasındayız iyi bakın görceniz:mrgreen::mrgreen:

Serhat kardeşime bıraktım sevgilimi
bu işlerde tecrübem yok ben yol açamaya çalışıyorum




YAŞASIN ilk 8 e girdim ve KEÇİ OTOBANInı 4. bitirdim:queen::queen:




<a href="http://img341.imageshack.us/my.php?image=enduroblubgez1270120080is8.jpg" target="_blank"><img src="http://img341.imageshack.us/img341/8586/enduroblubgez1270120080is8.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>
manzara keyfi yapalım az daha




yorgunluğun unutulduğu foto:cat::cat::cat::cat::cat:


inişe devam



heyoooo medeniyete geldik sıcak çaaaayyyyyyy:queen:



Ömer abi bana rol mü kesiyon haa


işte aradığımız KEÇİ OTOBANInı bulduk ve geçtik
kısaca gezinin sonucunda elde edilenler
sağ ayağın gazi olması
sevgilimizle iki kez sağ yana çamura yumuşak inişi gerçekleştirmemiz
iliklerimize kadar üşümemize karşın
aldığım inanılmaz KEYİF MÜKEMMEL:cat::cat::cat::cat::cat:
bu arada çay içtiğimiz istasyonda OMM RİDERS dan 3 arkadaşımız vardı
dağdan biz inerken farlarımızı görmüşler ve
-adamlara bak be ciplerle nereye çıkmışlar
diye kendi aralarında konuşmuşlar(ki söyleyen Haluk abim tanırım kendisini)
ve aradan geçen 1 saat sonrasında biz istasyona geldiğimizde gördükleri ciplerin 4 değil 2 tekerlekli olduğunu anladılar:queen::queen::queen::queen:
bu keyfe beni dahil edip bana katlanan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
bu arada yola çıkarken geziye bi isim düşünmedim nerelere gideceğimizi bilmediğimden
artık isim belli
KEÇİ OTOBANI TERAPİSİ:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Moderatör tarafında düzenlendi: