KEÇİ OTOBANINDA TERAPİ - Part 1

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
SELAM ARKADAŞLAR
ilk ENDURO gezimi www.enduroclub.org daki arkadaşlarımla yaptım
8 makina vurduk kendimizi dağlara ahanda liste
1-KTM-Kürşat team kaptanı
2-DR350-Bülent abi
3-DR350-Serhat
4-KLR650-Dr. Arda
5-XR450-Ömer abi
6-NX250-Sinan
7-History125-Ümit ENDURO anlayışını değiştiren adam
8-tabiki ben deniz ArapKadri ve Sevgilisi

rota Selçuk dağları

sevgilim hazır
yaw camsız da güzel bu kıııızzzzz:cat::cat::cat:

azcık geçde olsa toplaştık rota konuşuluyo :)
ben başıma geleceklerden habersiz safca foto çekiyom:cherry:
http://img146.imageshack.us/img146/5702/enduroblubgez1
daha ovadayız Bülent abi gazladı sapağı kaçırdı onu bekliyoz:pale:
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img146.imageshack.us/img146/3840/enduroblubgez1270120080es4.jpg

ENDURO anlayışını değiştiren adam Ümit ve ben

ilk manzara seyri:)

ilk molada kızım:queen:

yaz gelsede çimsek bu sahilde yahuu:queen::queen:

gidecemiz yerlerden haberin yok olm foto çek sen işin ne :)

denizden uzaklaşıyoz yaveşceee:cherry:


Kürşat baba çek bakalım fotoooo:)

OTOBAN girişi OKS leri göstermeyi unutmayın :queen:

eeee yeni lastiklerim çamurla tanıştıııı YAŞASIIINNN:queen::queen:

ÇIKMAZ SOKAK geri dön:queen:


yol düzgün ve geniş benim kız hemencik döndü :mrgreen:

kaymak gibi asfalt beee:cyclopsan:p


oy ooyyy oooooyyyyyyyy:mrgreen::mrgreen:

karar verin bakalım sağdanmı soldanmı ha:cyclopsan:cyclopsan



Ümit in safkan ENDUROsu ufak bi arıza yaptı ama yola devam etmekten kurtulamadı:cherry::cherry:

ACIKTIK bi tel açtık HİLTON YEMEK SERVİSİ geldi
menü sağlam SUCUK EKMEK:queen::queen::queen::queen::queen:








SUCUK EKMEK TOPLU İMHA TÖRENİİİ:cat::queen::queen::queen::queen:


SEVGİLİMle burdan tek parça iner çıkarmıyız acabe:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan




olm sucuğu bi sindirin yaw:)
hemen yol aramaya başladınız beee:pr:


yola devam:)

Kürşat yol arıyo ama sevgilimin o yoldan geçmesi imkansız diye vazgeçiyo

mermer taşların üzerinde yol bakınıyoz varmı acabe :cyclopsan
yörük arkadaşda yardım ediyo bize:)



KEÇİLİK YAPMAYINDA KEÇİLERE BAKIN :queen::queen::queen::queen::queen:


ve aranan KEÇİ OTOBAN girişi bulundu :cherry:
OGS kartlarınızı okutun beyler:queen::queen::queen:




otoban o kadar genişki :cyclopsan
sevgilim geçsin diye uğraşmaya başladık :)
çalıların arkasındayız iyi bakın görceniz:mrgreen::mrgreen:

Serhat kardeşime bıraktım sevgilimi :)
bu işlerde tecrübem yok ben yol açamaya çalışıyorum:)




YAŞASIN ilk 8 e girdim ve KEÇİ OTOBANInı 4. bitirdim:queen::queen:




<a href="http://img341.imageshack.us/my.php?image=enduroblubgez1270120080is8.jpg" target="_blank"><img src="http://img341.imageshack.us/img341/8586/enduroblubgez1270120080is8.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>
manzara keyfi yapalım az daha:):)




yorgunluğun unutulduğu foto:cat::cat::cat::cat::cat:


inişe devam



heyoooo medeniyete geldik sıcak çaaaayyyyyyy:queen:



Ömer abi bana rol mü kesiyon haa:pr::pr::pr::p



işte aradığımız KEÇİ OTOBANInı bulduk ve geçtik:)
kısaca gezinin sonucunda elde edilenler
sağ ayağın gazi olması
sevgilimizle iki kez sağ yana çamura yumuşak inişi gerçekleştirmemiz
iliklerimize kadar üşümemize karşın

aldığım inanılmaz KEYİF MÜKEMMEL:cat::cat::cat::cat::cat:

bu arada çay içtiğimiz istasyonda OMM RİDERS dan 3 arkadaşımız vardı
dağdan biz inerken farlarımızı görmüşler ve
-adamlara bak be ciplerle nereye çıkmışlar
diye kendi aralarında konuşmuşlar(ki söyleyen Haluk abim tanırım kendisini)
ve aradan geçen 1 saat sonrasında biz istasyona geldiğimizde gördükleri ciplerin 4 değil 2 tekerlekli olduğunu anladılar:queen::queen::queen::queen:


bu keyfe beni dahil edip bana katlanan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
bu arada yola çıkarken geziye bi isim düşünmedim nerelere gideceğimizi bilmediğimden
artık isim belli

KEÇİ OTOBANI TERAPİSİ:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
cok güzel bir gezi olmus size katılmayı isterdim manzaralar harika fotograflar için elinize saglık
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
yine çok güzel bir gezi yapmışsınızda.benim aklım hala o çalı ve taşların arasından nasıl indirdiniz suzuki yi????:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ZALIM ARAP KADRİ ve çetesi...ne istiyonuz caanım motorcuklardan...:salut:

heleki HISTORY ci bizden değildir...:p


güzel olmuş güzel...ama harbi bende v strom olcak oralara öpseler girmem...sağolun fotolar için...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
allah akıl fikir versin :cyclopsan gitti gül gibi DL bir daha görüşmeyelim abi senden ya suzuki motoru geri alacak yada motor kendi kaçacak :queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
gene güzel fotolar ve anlatımla hoş bi gezi yazısı olmuş,eline sağlık.:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
fotoğraflar ve sunum mükemmel :cat:

gidip gelmiş gibi oldum.Arada bir ybr vardı performansı nasıldı
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bacanaaım senin DL rozi kaçmış evden bizim fıstıkla arkada dertleşiyo, az kulak misafiri oldum da,
"boyu devrilesice beni bayiden isterken tekerini soğuk asfalattan sıcak asfalta sokmayacam diye söz vermişti" falan diye başlayıp gidiyodu, bi ara gel gönlünü al rozinante yengenin :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Abiler süper gezi olmuş valla ,
Bende isterdim böyle gezmeleri .
Benim motor için çok kolay olmasada
gider öyle offroad arazide .
A2B ehliyette var her yere giderim .
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
süpper olmuş geziniz,tebrik ederim,dele dellenmiş yau:mrgreen: hiç bu kadar enduro yapan dele görmemiştim:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Herşey süper:cat:'de History125Ümit kardeşimizi son resimlerde göremedim:cherry:.En son orman içinde hakiki otoban ortasındaydı motor.Bırakmadınız dimi arkadaşımızı:mrgreen:?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
güzel bi gezi olmuş dl güzel geçmiş yolları bende olsam girerdm valla başkası girecek ben dl ile bakıcam he.
paylaşımın için saol.
yav sormadan edemeyecegim dl nin ön camı nerdeki.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Arap abi süper olmuş. Fotoğraflar ve anlatım gayet güzel. Ellerinize motorunuza ve mangalınıza sağlık :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
hareket ve heyecan fotoğraflardan bile kendini hissettiriyor. soğuk havada motosiklet ruhu ile ısınan arkadaşlara paylaşımları için teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
keçi inadıylia, keçi yollarından.. bir de keçi fotografları eklemişsiniz:) tam olmuş:)

o çay ne tatlı gelmiştir.. ( sucuk ekmekler de tabi:) )
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
enduroblubgez1270120080af0.jpg

hatta böyle daha güzel :thumleft::thumleft::thumleft:
ben bu motoru hiç sevmeezdim tipinden dolayı şimdi sevdim işte demekki kötü gösteren camıymış
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam elinize sağlık.
Aradaki scooteri gördükten sonra gezinin içeriğini anladım.
Yani sorumu yanlış anlamayın.:)
Fakat motorunuzdaki lastikler nasıldı hocam?
İş gördümü?
Bi de kafama takıldı.
Koruma demirlerini bile taktırmışsınız da,
cam niye yok?:silent:

Arkadaki çanta hoş durmuş.
Bu motorlar da egsozun konumundan dolayı, yan çanta takmak problem sanırım.
Motorun amacına uygunluğu ve performansı ile ilgili izlenimlerinizi yazarsanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst