yardımmı ediyosunuz dalgamı geçiyosunuz. arkadaşlarım ben size resim nasıl olmuş diye sormadım. ne yapmam gerektiğini sordum. nasıl düzeltilebilir önde bir demir yamullmuş işte apaçık belli ama amortisörmü yoksa direksiyon mu bilmiyorum şase yamulacağını sanmıyorum.yada alt çatal ile üst direksiyon bağlantı yerinden yamulmuş olabilir. diye düşünüyorum şu anda kullanıyorum bi sorunu yok ama allah korusun yolda kopsa falan gümbürtüye giderim durum ciddi yani öyle dalga geçilecek olay yok. böle bi sorun olurmu yoksa yaptırayımmı ne kadar tutar szce
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------
ayrıca konumuz motorsiklet olduğuna göre kafanızda bi motorsiklet oluşturup resimle kıyaslarsanız anlarsınız neyin ne olduğunu arkadaşlar