direksiyon sorunum

Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
8
diresiyon çarma sonucu yamuk geri dayandı nasıl düzeltilebilir bilgisi olan yazsın
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
8
düzz giderken duvara çarptığını düşün ön teker yamuldu geriye dogru ön teker ayağımı bkoyduğum yere sürtüyo normalde daha ileride olması lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

adszyhf.jpg



daha iyi yardmcı olabilmenic için resim çizmeye çalıştım umarım anlatıcı olur :d
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
resme bakılırsa (gülüşmeler...) şasi değişimine kadar yolu var.

incici olsam "paint terk" derdim.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Ben Resime Bakınca Uzunca Bi Otoyol görüyorum,
oto yola iki yuvarlak kaya yuvarlanmış ve yolun ortasında durmuş:)
ortadaki kesik çizgilerde yol çizgileri dersek eğer,
Senin Motoru En Kısa Zamanda Elınde Bol Yedek Parça Bulunan Bi Tamirciye Servise Götürmen Gerektiği Görülüyor :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
53
ah be kardeşim :)) muhtemelen senin motorun amortisörleri yamuldu bu nedenle amortisör lerin değişmesi gerekli tam olarak motorunun modelini ve markasını ve bide resmini çekip koyabilirsen net yardımcı olalım sana
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Adam aynalarını bile çizmiş daha ne yapsın :)
Ön amortisöre gelince en yakın tamirci yolu görünmüş sana .
Teşhisi koyamadığına göre kendin yapamayacağınıda varsayabiliriz.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
8
yardımmı ediyosunuz dalgamı geçiyosunuz. arkadaşlarım ben size resim nasıl olmuş diye sormadım. ne yapmam gerektiğini sordum. nasıl düzeltilebilir önde bir demir yamullmuş işte apaçık belli ama amortisörmü yoksa direksiyon mu bilmiyorum şase yamulacağını sanmıyorum.yada alt çatal ile üst direksiyon bağlantı yerinden yamulmuş olabilir. diye düşünüyorum şu anda kullanıyorum bi sorunu yok ama allah korusun yolda kopsa falan gümbürtüye giderim durum ciddi yani öyle dalga geçilecek olay yok. böle bi sorun olurmu yoksa yaptırayımmı ne kadar tutar szce

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

ayrıca konumuz motorsiklet olduğuna göre kafanızda bi motorsiklet oluşturup resimle kıyaslarsanız anlarsınız neyin ne olduğunu arkadaşlar
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
53
yardımmı ediyosunuz dalgamı geçiyosunuz. arkadaşlarım ben size resim nasıl olmuş diye sormadım. ne yapmam gerektiğini sordum. nasıl düzeltilebilir önde bir demir yamullmuş işte apaçık belli ama amortisörmü yoksa direksiyon mu bilmiyorum şase yamulacağını sanmıyorum.yada alt çatal ile üst direksiyon bağlantı yerinden yamulmuş olabilir. diye düşünüyorum şu anda kullanıyorum bi sorunu yok ama allah korusun yolda kopsa falan gümbürtüye giderim durum ciddi yani öyle dalga geçilecek olay yok. böle bi sorun olurmu yoksa yaptırayımmı ne kadar tutar szce

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

ayrıca konumuz motorsiklet olduğuna göre kafanızda bi motorsiklet oluşturup resimle kıyaslarsanız anlarsınız neyin ne olduğunu arkadaşlar

Fevzi kardeşim motorunun yılı , modeli ve markasını yazarsan birde mümkünse fotosunu çekip koyabilirsen tam olarak sana söleyelim en uygun şekilde nasıl halledebileceğini
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Fevzi kardeş şimdi herkes çizime takılmış ama kızma. Anaokulundan beri böyle bir ustalık görmediklerindendir.
Motorun sorununu tam olarak anlatımından anlamak imkansız ya amortisörler yamuldu yada şasede çatalın bağlandığı yerde eğilme var.
Bu durumda motosikleti kullanman uygun olmaz. Azalan rake açısın hakimiyeti kaybetmene yol açacaktır.
En kısa zamanda arızanın şeklini tesbit edip tamir ettirmen gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst