- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #1
Mete bi kötü haberde ben sana verecem ama üzülme bak..Seni işten çıkarmış dohhtor..Hastalarınla benden çok ilgi görüyo diye. Haberin olsun.Demedi deme..En fazla mesaj: alp_tunay (7.060)
mete_han senin rekor kırıldı![]()
Konu dışında mesaj sayısı artmıyo benim bildiğim kadarıyla :silent:
Burdan net görünüyo...... ..deneme 1-2 deneme 1-2
Pınarr
Aktif (Online)
Mesajlar: 1.806
Üyelik Tarihi: 29-03-07
Bulunduğu Yer: Levent-İST
Motosikleti: Suzuki SV650s
Kan Grubu: AB Rh+
Gördünüz mü![]()
Bakın tekrar gösteriyim..
Pınarr
Aktif (Online)
Mesajlar: 1.806
Üyelik Tarihi: 29-03-07
Bulunduğu Yer: Levent-İST
Motosikleti: Suzuki SV650s
Kan Grubu: AB Rh+
:queen::queen::queen:
Amma gösterme merahlısısın ha
İyi ama diğer konularda da yazınca mesaj sayısı hemen artmıyor ki:silent:
3 gün hiç bir mesaj yazma sen bakalım sayı aynımı kalıcak:queen:
(kapana girdi pınardan kurtulduk)
En fazla mesaj: alp_tunay (7.060)
mete_han senin rekor kırıldı![]()
Dikkat panda var, kovalar...
Bu ne abi sırf mesaj sayım artsıncı bir zihniyetin etkisi altında açılmış hafif meşrep başlıklar...![]()
Mete bi kötü haberde ben sana verecem ama üzülme bak..Seni işten çıkarmış dohhtor..Hastalarınla benden çok ilgi görüyo diye. Haberin olsun.Demedi deme..![]()
http://www.motosiklet.net/forum/duy...usuyoruz-16-12-2007-18-00-a-8.html#post890876
AYE bu da sana gazoz kapağı olsun canuuumm :queen:
gazozunu kim açtı AYE cim senin...:queen: