Dikkat SERT KÖPEK Var...Dumur Vaziyetleri..

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçenlerde bir müşteriye gittik...Boğaza nazır bir saray yavrusu...kapıda ne göreyim...bu uyaru tabelası...:queen:yorumları alayım...sert köpek ne ola ki...:p












ama harbidende sert çıktılar...içeri girmeyi aklından bile geçirme...seni kapıda karşılıyorlar...:p

 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Buyrun geyiğe....:queen::queen:
Valla aklımdan bişey geçti..Ama yazmıyacam.Vallahi yazmıyacam..:bounce:
Adamın İSKİ' ye borcu mu var...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
samp9dc94ff5d5761be7.jpg
:queen:
samp4643e395ec16c80c.jpg
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Dikkat panda var, kovalar...:p

Bu ne abi sırf mesaj sayım artsıncı bir zihniyetin etkisi altında açılmış hafif meşrep başlıklar...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Konu dışında mesaj sayısı artmıyo benim bildiğim kadarıyla :silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
deneme 1-2 deneme 1-2

Pınarr



Aktif (Online)
Mesajlar: 1.806
Üyelik Tarihi: 29-03-07
Bulunduğu Yer: Levent-İST
Motosikleti: Suzuki SV650s
Kan Grubu: AB Rh+

Gördünüz mü :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bakın tekrar gösteriyim..

Pınarr



Aktif (Online)
Mesajlar: 1.806
Üyelik Tarihi: 29-03-07
Bulunduğu Yer: Levent-İST
Motosikleti: Suzuki SV650s
Kan Grubu: AB Rh+

:queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bakın tekrar gösteriyim..

Pınarr



Aktif (Online)
Mesajlar: 1.806
Üyelik Tarihi: 29-03-07
Bulunduğu Yer: Levent-İST
Motosikleti: Suzuki SV650s
Kan Grubu: AB Rh+

:queen::queen::queen:

Amma gösterme merahlısısın ha:p

İyi ama diğer konularda da yazınca mesaj sayısı hemen artmıyor ki:silent:

3 gün hiç bir mesaj yazma sen bakalım sayı aynımı kalıcak:queen:
(kapana girdi pınardan kurtulduk:p)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Amma gösterme merahlısısın ha:p

İyi ama diğer konularda da yazınca mesaj sayısı hemen artmıyor ki:silent:

3 gün hiç bir mesaj yazma sen bakalım sayı aynımı kalıcak:queen:
(kapana girdi pınardan kurtulduk:p)

Taam şimdi gidip onlarda da deniyorum bakalım hemen artıyo mu artmıyo mu :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
En fazla mesaj: alp_tunay (7.060)

mete_han senin rekor kırıldı :)


hayırlı olsun...bana cart curt yapardı kendisi beni geçmiş...kına göndercem ona...:p



Dikkat panda var, kovalar...:p

Bu ne abi sırf mesaj sayım artsıncı bir zihniyetin etkisi altında açılmış hafif meşrep başlıklar...:p


yakaladım bırakmam...siteden haberin yok...öle yazıyon..:cherry:


Mete bi kötü haberde ben sana verecem ama üzülme bak..Seni işten çıkarmış dohhtor..Hastalarınla benden çok ilgi görüyo diye. Haberin olsun.Demedi deme..:p

ben muayeneyede gircem...tek amacım o...sahte bir diplomayla oldu bu iş...


hımmm...AYE 2 saat 20 dakkelik ömrün kaldı yavrımm...

Kıltek 6 ay 21 günlük ömrün kaldı yiğidim...

murat 123 yıllık ömrün kaldı şekerim...

pınaRR ölümsüzsün yavrım...türm irkeklerin ömrünü çürütüp ölümsüzlük iksirini buldunuz...


diyebilmek ne güzel...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst