..::digi_boy26 Sinan abim YıBıR'ına kavuştu::..

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sinan ; hayırlı uğurlu olsun dostum. Artık japon almanın zamanı gelmişti :mrgreen:

Kazasız belasız binersin inş. Yolun açık olsun... :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayirli olsun. Coskun Abi'nin de dedigi gibi YBR sahibine sadiktir, pek uzmez.
En keyifli km.lere yelken acman dilegi ile.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
SİNAN ABİ HAYIRLI OLSUN GEL BENİM MEKANADA BİNİP BİR TEK TEKER YAPALIM ( TABIKI SAKA ) GORELIM YBR NI EN SONUNDA KAVUSTUN

sağol kardeşim eray :) en kısa zamanda bi ömür yapalım senle deneyeelim :)

Hayırlı olsun arkadasım güle güle kullan kazasız belasız :)

sağol nitrious81 kardeşim :)

Sinan ; hayırlı uğurlu olsun dostum. Artık japon almanın zamanı gelmişti :mrgreen:

Kazasız belasız binersin inş. Yolun açık olsun... :cat:

sağol kardeşim volkan :) geç oldu güç olmadı :)

hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız inşallah.

sağol Marv kardeşim :)

Hayirli olsun. Coskun Abi'nin de dedigi gibi YBR sahibine sadiktir, pek uzmez.
En keyifli km.lere yelken acman dilegi ile.

inşallah bakalım. 2'den 3'e atması beni ucuruyo zaten :mrgreen:

hayırlı olsun güle güle kullan digiboy:rendeer:

sağol gursus kardeşim :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun.
Allah kaza bela vermesin.
Güle güle kullanasın.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
hayırlı olsun söyledin söyledin sonunda kavuştun kazasız belasız kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Hayırlı olsun.
Allah kaza bela vermesin.
Güle güle kullanasın.

sağol asm kardeşim:)

Hayırlı olsun abi.;Kazasız sorunsuz sürüşler.:bounce:

saol ömer karderşim :)

gercekten bir motor gibi duruyor hoş sade ve guzel bir motor

sağol elektrikçi kardeşim :)

sınan abıme yakışır gule gule bın tekerın hepduz yolun hep açık olsun

sağol karpat'lı kareşim :)

hayırlı olsun söyledin söyledin sonunda kavuştun kazasız belasız kullanman dileğiyle :rendeer:

evet ozan'ım allah nasip etti işte :)

Hayırlı olsun abi Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.

vaay taze ybr'ci kemal:) sende mi burdaydın :) benim senden önce geldi naabeer :) 1 haftada 600km yapılırmı yaa :p


sağol tarkan kardeşim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst