SİNAN ABİ HAYIRLI OLSUN GEL BENİM MEKANADA BİNİP BİR TEK TEKER YAPALIM ( TABIKI SAKA ) GORELIM YBR NI EN SONUNDA KAVUSTUN
Hayırlı olsun arkadasım güle güle kullan kazasız belasız![]()
Sinan ; hayırlı uğurlu olsun dostum. Artık japon almanın zamanı gelmişti :mrgreen:
Kazasız belasız binersin inş. Yolun açık olsun... :cat:
hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız inşallah.
Hayirli olsun. Coskun Abi'nin de dedigi gibi YBR sahibine sadiktir, pek uzmez.
En keyifli km.lere yelken acman dilegi ile.
hayırlı olsun güle güle kullan digiboy:rendeer:
Hayırlı olsun.
Allah kaza bela vermesin.
Güle güle kullanasın.
Hayırlı olsun abi.;Kazasız sorunsuz sürüşler.:bounce:
gercekten bir motor gibi duruyor hoş sade ve guzel bir motor
sınan abıme yakışır gule gule bın tekerın hepduz yolun hep açık olsun
hayırlı olsun söyledin söyledin sonunda kavuştun kazasız belasız kullanman dileğiyle :rendeer:
Hayırlı olsun abi Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.
hayırlı olsun