- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
- Konu Yazar
- #1
Sinan abim artık o çok istediği Kırmızı YBR 125'e sahip.Bugün birlikte önce Söğüte Rokko'yu verdik sonra Kütahya'dan Kırmızı mı Kırmızı bi YBR alıp geldik.Başımızdan geçen maceraların adrenalinle acayip yakından bi akrabalığı vardı,orası kesin.Neyse onları düşünmek bile adamın tüylerini ürpertiyor.Tekrar tekrar hayırlı olsun Sinan abiciğim.Fotoları bekliyoruz hadi bakalım:rendeer:
Allah cümlemizi Gönlündeki motora kavuşturduğu kullarından eylesin:cherry:
Allah cümlemizi Gönlündeki motora kavuşturduğu kullarından eylesin:cherry: