..::digi_boy26 Sinan abim YıBıR'ına kavuştu::..

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Sinan abim artık o çok istediği Kırmızı YBR 125'e sahip.Bugün birlikte önce Söğüte Rokko'yu verdik sonra Kütahya'dan Kırmızı mı Kırmızı bi YBR alıp geldik.Başımızdan geçen maceraların adrenalinle acayip yakından bi akrabalığı vardı,orası kesin.Neyse onları düşünmek bile adamın tüylerini ürpertiyor.Tekrar tekrar hayırlı olsun Sinan abiciğim.Fotoları bekliyoruz hadi bakalım:rendeer:

Allah cümlemizi Gönlündeki motora kavuşturduğu kullarından eylesin:cherry:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
hayırlı olsun yeni yıbırı :) bende şafak sayıyorum hayalimdeki motor için ama daha var şimdilik kara yağızla idare etces :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sinan tekrar hayırlı olsun.Hemen lastikleri değiştir görmiim bi daa kabak lastiklerle seni:mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ybr sahibini hiçbir zaman utandırmayacak bir motor..


hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
evet arkadaşlar, aylardır dilimden düşürmediğim ybr'mi bugün saolsun ahmet kardeşimle gidip aldık. :) scooter'ım da iyiydi. tam onunla 20,000km yapmıştım, ama tabiki zaman geçtikçe insanda hevesler de değişiyor. :) bakalım bundan sona ne çıkcak :queen::queen:

hayati abi, allah senden razı olsun abi.:) ne söylesem az.:)
erhan (mrock), tanıştığımıza tekrar memnun oldum kardeşim. alp'i de görseydik iyiydi de. kısmet başka güne artık. :)


imag0531ux4.jpg


imag0532yl6.jpg


imag0533ue1.jpg


imag0534gt5.jpg


:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun çok sevindim ybr'aldığına en güzel seçimi yapmışsın...kazasız belasız binmen dileğiyle....:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Adaşım hayırlı olsun güle güle kullan Allh kaza bela vermez inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinan çok sevindim, hayırlı olsun arkadaşım :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle. Keyifli km. ler. :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..Kazasız belasız sürüşler..Arkadaşlar 05'Ybr'ler in neden jantı beyaz ?
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
sinan hayırlı olsun,allah tekerini düz bastırtsın.keşke netten haberleşseydik.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Oyy oyy oyyyy.:mrgreen:

Sinanım hayırlı olsun....:rendeer:

En sonunda aldın demek ki..:wiinkk:
Tebrik ediyorum seni..:cat:

Yerinde ve kaliteli bir seçim yapmışsın....
Yamaha aldığın için tekrar tebrik ediyorum..:rendeer:

YAMAHA'ysa BAS GAZA..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst